Gå til innhold

Hvor anbefaler dere 3d ul rundt Oslo-området?

Anbefalte innlegg

Har hørt om flere bra steder, men har også hørt en del negativt. Lurer derfor på om noen her kan dele sine erfaringer? :)

Hva om til eksempel den lille i magen ikke vil vise seg, og man ikke får noen bilder pga dette. Har hørt om noen steder som man i dette tilfellet får ny time uten å måtte betale for dette. Har også hørt om noen som måtte betale og som ikke fikk noen ting. Er jo ganske mye penger, så vil ikke risikere å kaste bort disse.

Er også veldig opptatt av at den som tar ultralyden er imøtekommende og tar seg tid til å forklare og vise oss.

Fortsetter under...

lysakerklinikken, volvat eller majorstuaklinikken.

Vi skal tilbake til majorstuaklinikken nå i november for 3d-ul. Har tidligere vært der på tidlig ul.

Legen er flink, forklarer mye og viser, men har en litt sær humor og snakker litt gebrokkent.

Annonse

Familieklinikken på Majorstua. Hyggelig dame som tar seg gooood tid, og der får du bilder både på papir og CD.

hun er også utdannet jordmor og akupunktør, så der kan du få svar om det er noe du lurer på også.

veldig fornøyd med den behandlingen vi har fått der i svangerskapet.

Jeg vil også anbefale dr Lundring på Jessheim! Var der på tidlig ul i uke 12, og skal tilbake for 3D ul om 6 dager. Han er utrolig dyktig, og har det beste utstyret :) Så tydelig en frisk og fin baby i uke 12, men når jeg kom til ordinær ul i uke 19 på Ahus, kunne jeg nesten ikke se at det var en baby. Han er kjent for å være dyktig, og er veldig blid og imøtekommende. Han går igjennom alle organer med deg, og du får med deg en cd med masse bilder og videosnutter! :)

Du vil garantert ikke angre om du reiser til han! :)

Da var 3d bestilt :) Ble på familieklinikken på Majorstua. Søkte det opp på nettet og likte det jeg fant da. Fikk veldig godt inntrykk da jeg ringte for å bestille også. Møtte på verdens hyggeligste dame som virkelig var positiv og samarbeidsvillig på datoer. Lover bra hittil :)

Jeg vil og anbefale Dr Lundring på Jessheim. Har vært hos han 6 ganger tilsammen. Tilogmed da jeg var på kontroll hos han på Ahus tok han seg tid til å skru over i 3D for å vise frem lille snuppa mi. Det har jeg aldri opplevd noen annen lege gjøre :)

• 2 uker senere...

Jeg anbefaler legen på Høvik, Bærumgynekolog.no

http://baerumgynekolog.no/index.php/ultralyd

10 - 15 min fra Oslo sentrum.

Superflink og er LEGE og ikke bare "fotograf" som mange av de andre er.

Hun sjekker at alt står bra til, med målinger etc, så forklarer hun hva som er hva, og bruker god tid på å finne gode bilder og film.

Vi fikk komme tilbake gratis, den ene gangen, da babyen ikke ville vise seg

(ryggen til nesten hele tiden, ikke bra bilder)

Dr Nahid heter hun, og har det nyeste av utstyr og er veldig flink :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...