Gå til innhold

Snart jul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen julegave tips til min datter på 4år :) ?? Vi har ingen ide om hva vi skal kjøpe til henne i år :) Hun har ønsket seg cd spiller av bestefar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ski, skøyter, kjelke, lego. Det er da enormt mye å velge i!

Skrevet

Playmobil er enormt populært her i huset!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har samme probemet. Blir litt klær (kjoler er alltid stas!!), i tillegg har hun ønsket seg barbie, mikrofon. Har tenkt litt på DS, men det står veldig på vent, vet ikke hva jeg mener om det. Om det kjøpes blir det med avgrenset spilletid. Ipod er visst ganske populært, kan jo ha både spill, musikk og bøker på, genialt sånn sett, eller nettbrett. Ski har hun, skoene passer faktisk fra i fjor (litt usikker på slalomskoene), kjelke har vi, lego er det nok av osv. Jeg for min del orker ikke masse leker overalt. Noen som har gode tips til en leke som kan bli mye brukt, som ikke bare tar mye plass og ligger og slenger.

DVDer er populært her, prinsessekjoler, hunhar et lite slott med noen små ponnyer i, kan sitte med det i to timer.... playmo er stor stas med besteforeldrene når hun får låne mine gamle.

Dette ble rotete. Tips: barbie, spill (både brettspill - kan anbfale et som heter noe a-å går på å finne ord på en bokstav, gruppere ord som i middag, grønnsaker, verktøy osv, quips, muldvarpen, villkatten,finnes mye gøy, og pusslespill er supert for utviklingen. Tegnesaker. Bøker. Sengesett.

Skrevet

Tusen takk for svar ! :) Har ikke kommet så langt ennå med hun.. Vi har kjøpt rokkering, to disney prinsesse bøker og ei tavle som hun kan tegne på me kritt :) Vi har også tenkt på DS, for hun vil spille på min mobil hele tiden! Hun har ønsket seg så mye av besteforeldrene! Å de har kjøpt cd spiller, ny dukke og dukkevong +++ :P Så må nesten bare se hva d blir til! Heldigvis ei lita stund til :)

Skrevet

Tenker også at det blir så mange gaver uansett, at om jeg ikke kommer så langt so jeg tenkte så er det ikke så farlig. De får mye ellers i året også, og så er det jo salg...

Skrevet

Sant d ;)

Skrevet

Vår jente på 3 år får ski, fine stauletter og ei fin kåpe. Synes det er verre å finne på noe til lillesøster på 1 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...