Gå til innhold

Nedpress, ok. Men lysken og korsryggen? Noen?

Anbefalte innlegg

Jeg har vanvittig nedpress og stikkinger idag, kan knapt røre meg. Men det rare er at det går nedover lysken innimellom, som om den plutselig "lammes" eller hva jeg skal si? Det er ikke vondt, bare veldig ekkelt. Og så er det akkurat som det presser på nederst i korsryggen, noe jeg ikke har kjent med noen av de andre. Er det vanlig? Grelt intenst, asså!!

Fortsetter under...

Har dt sånn jeg å, mn til meg gjør dt skikkelig vondt når jeg får nedpresset og spesielt når jeg går.. Også går jeg sånn svie som kjennes ut som stikkontakt noen ganger i symfysen.. Har det ekstremt ubehagelig her jeg ligger.. Ryggpress og murringer har jeg hatt i 14 dager, mn det ekstreme nedpresset kom idag.. Kjennes ut som babyen vil ut :P ikke noe rievondt enda, mn det er søren meg ikke godt :P

Er å plaget med d samme, vært plaget med det siden uke 30(er nå i uke 37+4). spurte jm å hun sa at det var når babyen rørte på seg nede i bekkenet-eller at dn jobbet seg nedover bekkenet, så kunne dn komme borti nerver. Var ikke noe farlig, å hadde ingen betydning for modningen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...