Gå til innhold

Filmer/dokumentarer om graviditet og fødsler?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå googlet meg halvt ihjel etter filmer og dokumentarer om fødsler og svangerskap, men jaggu finner jeg ikke noen som er slik jeg tenker jeg vil se.

Så da lurer jeg rett og slett på om noen av dere fine damer her inne har sett noen gode som dere kan anbefale meg? Det er tid opp mot fødsel, selve fødsel (ikke hode-ut-av-vagina-gørr-og-blod-nødvendig, altså), første møte og kanskje til og med litt om tiden etterpå jeg søker..

Takk for bidrag ... ?:-)

Fortsetter under...

På TLC går det en serie om siste del av graviditet, fødsel og litt om tida etterpå som heter " A baby story". Den er fra USA og er jo farget av det, men ok. Tror det er to episoder hver dag mellom mandag og fredag. Også er det jo "16 and pregnant" på MTV, hvis en vil sitte å bli litt provosert samtidig, he he!

På TLC går det en serie om siste del av graviditet, fødsel og litt om tida etterpå som heter " A baby story". Den er fra USA og er jo farget av det, men ok. Tror det er to episoder hver dag mellom mandag og fredag. Også er det jo "16 and pregnant" på MTV, hvis en vil sitte å bli litt provosert samtidig, he he!

Hvilket klokkeslett ?:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...