Elskeråværemamma Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Mine to små på snart fem år og tre år skal gå Halloween for første gang, men det er jo iskaldt ute. Hvordan kler dere? Jakke over kostyme? Mye varmt ull under? Minste gutt vil være kaptein Sabeltann og eldstejenta på fem blir enten heks, sjørøver eller pusekatt... Hun har ikke bestemt seg... Vil ikke få syke barn nå en uke dør fødsel..... :-)) tips???
Elskeråværemamma Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2012 En uke FØR fødsel.....
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ei på fire som skal ut å gå i år Ho har arvet kostyme, så det er litt stort.. Tenkte egentlig å kansje bare hive på hun dressen under kostymet! Er jo så fryktelig kaldt!
Nikamo Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har brukt å kle på ullundertøy (og hvis det er plass, gjerne fleecetøy også) under kostymet. Men til jenter er det mye dillete kostymer, med tyllermer osv, så det har ikke bare vært enkelt! Har sett de litt mindre barna har hatt utedress under kostymet også. Og noen har jakke over - selv om det jo skjuler en del av kostmet da... Nei, Halloween er ikke så genialt mtp det norske klimaet i oktober!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå