suuuk!!! Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Hei alle sammen! Jeg trenger bare å få lettet litt på sorg/følelser. Jeg er 35 år gammel og har en nydelig datter på 9 år. Jeg og mannen min har nå prøvd å få et barn til i ca 9 år nå. Så nå bestemte vi oss for å søke om ivf. Vi fikk time og jeg begynnte etter vært på suprecur nesespray og ventet på blødning som ikke kom, tok da en graviditets test som var positiv. Vi jublet, ringte Riksen å ga beskjed om at jeg var gravid. I helgn fikk jeg en blødning ikke så stor og jeg hadde ingen smerter. Var hos lege i dag og han mente at jeg har hatt en sa. Så da var det ikke vår tur nå heller. Jeg ble akkurat 7 uker. Det ironiske er at i dag skulle jeg i følge planen ha fått satt inn ett befruktet egg, men i steden har jeg fått bekreftet en sa. Alt føles bare så trist akkurat nå.........
Cmyk Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Er SAen bekreftet med UL eller at livmormunnen har åpnet seg? Jeg fikk nemlig "bekreftet" SA en gang etter en større blødning, uten at hun sjekket meg - og jeg har en niåring som motbeviste henne.... Uansett så føler jeg med deg - det er en veldig tung beskjed å få. God trøsteklem. Endret 29. oktober 2012 av Cmyk
Vinterblomst Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Så leit for dere, føler med deg! Håper det lykkes om ikke så lenge:) håpet er ikke svunnet!
suuuk!!! Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2012 Er SAen bekreftet med UL eller at livmormunnen har åpnet seg? Jeg fikk nemlig "bekreftet" SA en gang etter en større blødning, uten at hun sjekket meg - og jeg har en niåring som motbeviste henne.... Nei, jeg får ikke UL siden jeg var i uke 7 og livmoren er ikke sjekket, han ga meg beskjeden ut fra blødnings beskrivelse og synkende hcg.
Cmyk Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 OK - synkende HCG er jo dessverre ikke noe godt tegn. Det var veldig, veldig trist . Håper du blir gravid igjen raskt - og at den spiren velger å klamre seg fast!
mosmo Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Huff gått igjennom det samme.. Føler med dere.. Håper du blir fort gravid igjen, lykke til ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå