Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Sønnen min kom hjem med en lapp om invitasjon til Halloween-party på onsdag. Dette gjaldt for hele klassen, og det står bare at de som vil kan kle seg ut. Blir servert varm mat, ta med godteri selv. Vi ser film og koser oss. Og så klokkeslett. Nå treffer jeg moren til han som skal ha dette, og hun sier at hun håper foreldrene også kommer(!) Jeg stod som et nek, for det kom jo ikke fram av lappen. Hun tenkte at foreldrene tok hintet, og at hun ikke ble stående med dette alene. Det er vel ikke en selvfølge at dette er for voksne og barn, når det ikke står det??
min<3 Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg hadde ikke skjønt at jeg også var invitert nei. Hun må jo i såfall spørre noen voksne først før hun inviterer hele klassen.
Gjest Antarctica Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Syns du kan si til henne at du gjerne er med, men at det IKKE er opplagt ut ifra invitasjonen, og at du anbefaler henne å ringe litt rundt i tillegg..
It's all about me Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Guttungen hadde jublet over en slik invitasjon, og jeg hadde tatt det for å være et rent barneselskap og sendt han alene. Inviterer man så må man skrive alt hva selskapet dreier seg om, ikke legge inn skjulte og usynlige hint.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Ville bare ha sendt mitt barn på Halloween-party, siden det ikke står at det er for de voksne også. Hun kan vel ikke forvente at dere kommer, når det ikke framgår av lappen? Kanskje du burde si ifra til henne om dette. Skjønt, det virker jo ikke som om hun venter at folk skal ha med noe, utenom godteri.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Hvis det kommer noen foreldre dit, ut ifra den invitasjonen, blir jeg VELDIG overrasket! Da er det noen som er synske ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå