Gå til innhold

IKM uke 47

Augustgutt13&Augustspire16

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her fikk jeg kritthvit test i dagtiiidlig :( Er 12 dpo i dag, så der gikk vel denne pp i dass. Er litt forbanna nå kjenner jeg, men når tanta kommer tirsdag,onsdag eller torsdag så tenker jeg de positive tankene kommer sigende igjen med nytt håp for neste mnd. Da blir det jo testing i jula, satser på at det lover godt ;) Mens jeg venter på tanta, følger jeg spennt med på dere! Spennende med svak strek da sofie2007!! :)

Det er ikke over før TR kommer og 12 dpo....noen får ikke positiv test før 14-18 dpo! Du er med!

Takk Lillegutt og meg :)

Kjenner jeg ble litt motløs, men i dag har jeg litt håp igjen. Kan jo hende el var noen dager senere enn antatt eller at jeg har litt lang lutealfase eller noe sånnt ;)

Håper på mange positive tester for oss alle denne uka!!

Annonse

Gratulerer til Sofie2007! :)

Jeg er 10 dpo i dag, og tok en billigtest til, men den var også negativ. Har jo ikke hatt noen symptomer, og har egentlig ikke hatt så veldig stor på at jeg var gravid heller, men blir jo litt skuffa. Når det er sagt, så har jeg heller ikke hatt noen tegn på mensen, og det bruker jeg alltid å ha. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Må vel bare vente og se til ikm.

Er negative tester her, men jeg er litt usikker på sykluser min også. Fødte ei jente i uke 20 for 7 uker siden og har hatt mensen en gang siden det, men kan hende at sykluser ikke er helt i gjenge enda..

oi, kjære lille engel <3

du har masse hormoner i deg, men du kan likevel bli gravid. Kjenner et par som 1 mnd. etter fødselen ble gravid med tvillinger og de kom litt tidligere så da hadde de 3 barn under 9 mnd.

Gratulerer til Sofie2007! :)

Jeg er 10 dpo i dag, og tok en billigtest til, men den var også negativ. Har jo ikke hatt noen symptomer, og har egentlig ikke hatt så veldig stor på at jeg var gravid heller, men blir jo litt skuffa. Når det er sagt, så har jeg heller ikke hatt noen tegn på mensen, og det bruker jeg alltid å ha. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Må vel bare vente og se til ikm.

Ja vi må vel lære oss å vente....jeg testet også neg. 10 dpo men

brystene er digre som ballonger sier samboer. Vi får se, har ikke IKM enda

Annonse

Mandag 19.11.

Rosin i bolla?

Tirsdag 20.11.

Onsdag 21.11.

Wilma+baby

Sofie2007

Torsdag 22.11.

Kaffemocca

Fredag 23.11.

Lillegutt og meg

Lillefot08

LLykke

Lørdag 24.11.

Håp2013

Søndag 25.11

Gravid :)

Sofie2007

TR:

Hvorfor må kroppen min tulle med meg nå? Skulle hatt tr på mandag, men fortsatt bare vært litt spotting siden mandag. Pleier aldri å gå over ikm når jeg har fått positiv el-test kommer tr akkurat 14 dager etter. Tok en strimmel i går og jeg ser en svak skygge. Den burde jo vært sterkere etter ikm. I tillegg kom den vel opp etter tiden, og kan ikke si at den er rosa = ugyldig. Æsj, liker ikke de nye testene jeg har kjøpt så mange av.

Er negative tester her, men jeg er litt usikker på sykluser min også. Fødte ei jente i uke 20 for 7 uker siden og har hatt mensen en gang siden det, men kan hende at sykluser ikke er helt i gjenge enda..

huff, mange trøsteklemmer til deg selv om de neppe hjelper stort... Krysser fingre for deg

Gynekologen ringte i går og det hadde ikke vært noen eggløsning denne gangen heller.... så da er det bare å smøre seg med tolmodighet til jeg får utslag på EL test en gang ca i februar.... Stønn disse lange syklusene....

Men lykke til alle dere andre :-)

Gynekologen ringte i går og det hadde ikke vært noen eggløsning denne gangen heller.... så da er det bare å smøre seg med tolmodighet til jeg får utslag på EL test en gang ca i februar.... Stønn disse lange syklusene....

Jeg kan ikke så mye om pergo, men har lest at en del får el sent av det? Kan det være at blodprøven er tatt for tidlig hvis el er sen? Har du fortsatt å ta el-tester/ legge inn aksjer for sikkerhets skyld? Forstår godt hvis du ikke har gjort det altså, er jo grenser hvor lenge man skal holde på...

Går du på metformin? Har hørt det kan stabilisere syklusene. Jeg kan som sagt ikke så mye om temaet enda, men startet med metformin for en uke siden og skal ta pergo neste syklus, bare tanta dukker opp.

Jeg kan ikke så mye om pergo, men har lest at en del får el sent av det? Kan det være at blodprøven er tatt for tidlig hvis el er sen? Har du fortsatt å ta el-tester/ legge inn aksjer for sikkerhets skyld? Forstår godt hvis du ikke har gjort det altså, er jo grenser hvor lenge man skal holde på...

Går du på metformin? Har hørt det kan stabilisere syklusene. Jeg kan som sagt ikke så mye om temaet enda, men startet med metformin for en uke siden og skal ta pergo neste syklus, bare tanta dukker opp.

Går ikke på matformin nei, gyn mente det holder med pergo i første omgang. Har jo sykluser men er jo altfor lange (har egentlig alltid vært slik desverre)

Jeg tester for EL hver bidige dag, blir litt av et styr med begynner å komme litt opp i alderen (37år) så vil liksom ikke la noen sjanse gå fra meg... Aksjer blir lagt altfor sjelden (ca 1-2 g/uke, selvfølgelig alltid ved EL), men ble litt nok i forrige prøveprosess som tok 5 år.... Men har absolutt ikke tenkt å gi opp ennå ;-) dette var jo bare første runde med dobbel pergo

Håper det går litt kjappere for deg- og at tanta kommer fort er vel første bud he he

hva er pergo?

Jeg holder på å dø her av spenning, men bestemt meg for å ikke teste før fredag. Er så utålmodig at jeg har begynt å perle...på brett - barne hobby. En stoooor figur over 4 digre plater og teller og teller perler og rader til jeg blir gal. Tittet litt på nettet, men vil ikke kjøpe billigtester for jeg vil ikke inn i en ny prøveperiode.

Håper Sofie2007 kan sende meg litt babystøv.

Kan andre i uke 47 oppdatere lista vår, de som har fått TR osv. Er det bare fredagsjentene som mangler nå?

ah... jeg er ikke så inn i medikamenter.

Dere som går på det, har dere vært til utredning for å få det, og fått påvist årsaken til manglende EL?

Jeg har ikke fått påvist manglende el, men gyn på sykehuset sier jeg har pcos. Hun har gitt meg metformin og pergotime fordi hun mener det kan hjelpe likevel, da jeg sjelden blir gravid og har mistet begge gangene. Jeg har verken fått påvist insulinresistens eller manglende el, og har stort sett stabile sykluser. Vet ikke helt hva dette skal hjelpe meg, men tar i mot det jeg får av hjelp. Tror dette er noe hun prøver før evt ivf. Har ikke prøvd pergotimen enda da. Jeg har tatt en del prøver og samboer har også blitt sjekket. Tror ikke jeg hadde fått metformin og pergo uten at sæden hadde blitt sjekket først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...