Gå til innhold

IKM uke 47

Augustgutt13&Augustspire16

Anbefalte innlegg

Ja, ja sånn gikk det med sushi:-P men får egentlig håpe det er et positivt tegn:-) jeg måtte teste nå på morgenen men den var selvfølgelig blendahvit.... Men er bare ca 6 dpo eller noe deromkring.

Ha ei fin ventehelg alle sammen B-)

Ja, om det skulle vise seg at det er en graviditet som ikke likte Sushi, kommer jeg ihvertfall aldri til å anbefale andre å prøve det;) God helg:)

Fortsetter under...

Ja, ja sånn gikk det med sushi:-P men får egentlig håpe det er et positivt tegn:-) jeg måtte teste nå på morgenen men den var selvfølgelig blendahvit.... Men er bare ca 6 dpo eller noe deromkring.

Ja, om det skulle vise seg at det er en graviditet som ikke likte Sushi, kommer jeg ihvertfall aldri til å anbefale andre å prøve det;) God helg:)

Jeg har hørt at en ikke skal spise visse typer rå fisk under svangerskap, men hvilket typer det dreier seg om, kommer jeg ikke på i farten!

Jeg har hørt at en ikke skal spise visse typer rå fisk under svangerskap, men hvilket typer det dreier seg om, kommer jeg ikke på i farten!

Jeg vet at man ikke skal spise tunfisk, leste at laks var greitm så derfor tok jeg bare det, sånn i til felle! Kvalmen begynner å rose seg litt, har ikke kastet opp siden i går kveld. Så jeg får håpe at alt er greit gravid eller ikke:)
Ja, ja sånn gikk det med sushi:-P men får egentlig håpe det er et positivt tegn:-) jeg måtte teste nå på morgenen men den var selvfølgelig blendahvit.... Men er bare ca 6 dpo eller noe deromkring. Ha ei fin ventehelg alle sammen B-)
Jeg vet at man ikke skal spise tunfisk, leste at laks var greitm så derfor tok jeg bare det, sånn i til felle! Kvalmen begynner å rose seg litt, har ikke kastet opp siden i går kveld. Så jeg får håpe at alt er greit gravid eller ikke:)

Jeg kjenner flere som har blitt dårlig av sushi, ikke enkelt-bestillinger, men sånne menyer man deler på flere.... japansk restaurant på Nationaltheateret.

Bra kvalmen har gitt seg. Kjenner huden krølle seg når det gjelder kvalme, for jeg slet med hyperemesis i 5,5 mnd. Først da jeg sluttet å kaste opp døgnet rundt (natta også) med første barn.

6 dager til min IKM, eeeeeeevigheter til. Neste uke håper jeg det popper opp flere bilder av POSITIVE tester!!! :)

Annonse

Endelig positiv el test! Jippi!! Trodde ikke det var mulig å bli så glad for el.. Men da hører jeg nok ikke til her inne lenger... Lykke til alle sammen!!! Håper det blir mange positive tester på dere de kommende dagene ;)

så bra, da nærmer det seg noe :-) Masse lykke til selv om du forlater oss her da ;-) krysser fingre for deg

Endelig positiv el test! Jippi!! Trodde ikke det var mulig å bli så glad for el.. Men da hører jeg nok ikke til her inne lenger... Lykke til alle sammen!!! Håper det blir mange positive tester på dere de kommende dagene ;)

så bra, da nærmer det seg noe :-) Masse lykke til selv om du forlater oss her da ;-) krysser fingre for deg

Tusen takk guggu! Håper virkelig du og får/har hatt el :) Kommer til å følge med deg ;) Og skal krysse både fingre og tær :) Nå er det vår tur!

Endret av ønsker*et*mirakel

Plass til en til her? Venter IKM 23.nov. på 4 års dagen til datteren vår.Sliter med små kvalme men har gjort det i nesten 2 uker. Tror jeg har så lyst på en til, at kroppen spiller meg et puss:) testet 3 dager etter el Pga kvalmen. Men skjønner jo nå at det var altfor tidlig:) så nå er det bare å vente til neste helg:)

Er vel alltid plass til en eller flere til:) det er jo bare så spennende å følge alle sammen! Kroppen er jo så dum i situasjoner som denne, lurer oss som bare det:) jeg har også så lyst på en positiv test snart... Julebord står jo også snart for tur, fint å vite hva jeg kan drikke;) første gang jeg håper på brus! Jeg ville fått samme termin dato som med 1. Mann:)

Annonse

Her fikk jeg kritthvit test i dagtiiidlig :( Er 12 dpo i dag, så der gikk vel denne pp i dass. Er litt forbanna nå kjenner jeg, men når tanta kommer tirsdag,onsdag eller torsdag så tenker jeg de positive tankene kommer sigende igjen med nytt håp for neste mnd.

Da blir det jo testing i jula, satser på at det lover godt ;)

Mens jeg venter på tanta, følger jeg spennt med på dere!

Spennende med svak strek da sofie2007!! :)

svak strek er svak strek....om noen dager tenker jeg vi kan si gratulerer til deg. Håper håper.

Jeg tør ikke teste, jeg har noen symptomer, men blir så skuffet hvis det ikke er noe. jeg orker ikke å se en blenda hvit en, selv om det senere skulle vise seg å være pos. senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...