Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Er det rødt og tradisjonelt, eller vhar du valgt dine egene veier? Hvilke farger og fargekombinasjoner forteller at det er jul hos deg?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Advents fargen er lilla, og det går vel ikke helt sammen med rødt. Og så lenge det ikke er jul før advent er over går det i lilla frem til julaften. Da tar jeg bort det lilla. Da er det hvitt og sølv som står igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Rødt og tradisjonelt! Feiret hos min bror i fjor, der det bare var hvitt, så jo nesten ikke at det var jul Men, er hver sin smak. Har en venninne som alltid har pyntet med rødt, men ett år hadde hun byttet ut alt og bare pyntet med hvitt. Da kommenenterte mannen hennes etter at hun hadde pyntet (hun liker å pynte selv, så trenger ikke komme med masse kommentarer om at han burde pyntet osv osv ); skal vi ikke ha jul i år?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 sølv, hvit og grå takler ikke rødt i store mengder, har litt på kjøkkenet. grønt er helt uaktuellt, bortsett fra på juletre.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 I all hovedsak rødt i jula, lilla i adventstida, altså fram til julaften. Men ellers er det masse farger f.eks. på juletrepynten, jeg hæler ikke "designjuletrær".
FrkKværner Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Sølv, gull og rødt:) Tenkte til og med kjøpe hvitt juletre i år:)
Collette Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Hvitt og rødt med innslag av naturmaterialer som granbar, mose, greiner og skinn. Sper på med litt sølv og masse levende lys. Blir veldig stemningsfullt.
TPK Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Masse rødt, sølv og gull! Og litt lilla akkurat på adventslysene og servietter. Ganske tradisjonelt.
jeem Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Her er det lilla,søv og hvitt som regjerer Nisser og disse fargene er oppe hele jula, fra 1 desember Har også noen stooore glasslysholdere (slike store dype til å ha kubbelys i) som jeg fyller med hvit og sølvfarget sand nederst,og lilla,sølv og hvite julekuler oppover. Har også MYE levende lys,både i lykter og i juledekorasjoner. Samme fargene går igjen på juletreet. Elsker å pynte til jul, det er den beste tiden på hele året
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #11 Skrevet 29. oktober 2012 Rødt og tradisjonelt. Advent driter jeg en lang en i, så her pyntes det til jul siste kvelden i november/første dagen i desember.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #14 Skrevet 29. oktober 2012 Jeg må ha noe RØDT for å få julefØlelse. Så i julen pynter jeg med rØde duker, rØde bånd, rØde nisser. Og dette er i tillegg til mye HVIT "moderne" koselig julepynt, evnt noe i SØLV. Det blir en fin behangelig blanding Må legges til at vi koser oss med adventstiden, og gleder oss til jul. Og den går i LILLA
Vårbarnet med to små Skrevet 29. oktober 2012 #15 Skrevet 29. oktober 2012 Her kommer det ikke akkurat mye lilla i hus. Elsker å ha julestemning i huset, så når adventstiden begynner begynner julepyntinga. Kjøkken og dagligstue har myenisser, rødt og hvitt. Neste stue har for det meste sølv og hvitt, mens de to innerste penstuene har hvitt, gull, rødt og natur! Samme med juletreet, det står i penstua og glitrer i gull, hvitt og rødt. Har også kuttet ut den tradisjonelle juletrebelysningen og juletrefoten. Juletreet får heller en tynn lysslynge på seg, ogstår i en flettet trekurv. Gleeeeeeeedeeeeer meg til jeg kan begynne å pynte, brenne røkelse og høre på julesanger <3
Nullstress;) Skrevet 29. oktober 2012 #16 Skrevet 29. oktober 2012 Hvitt og rødt på juletreet er det rødt, sølv og gull. Og litt pynt som barna har laget så klart Ååå, gleder meg til å ta frem julepynten
LivHeidi Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 Jul må være rødt, noe sølv og blått. For det meste. Ellers går også andre farger, men det er absolutt mest rødt. Stiv "designejul" i hvitt og sølv blir så kaldt og alt annet enn julestemning... for meg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2012 #18 Skrevet 29. oktober 2012 Hvitt og sølv i år. Rødt har jeg gått helt bort fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå