Gå til innhold

Julegaver til tenåringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo klin umulig å kjøpe klær, for liker som regel uansett ikke hva man kjøper. Har pleid å kjøpe gavekort. De fleste er av den typen som man uansett ikke får et takk av. Så i år gidder jeg ikke vri hjernen min og tråle butikkene. Tenkte skikkelige ullsokker eller stilige skjerf og eventuelt noe sminke. Greie gaver til tenåringer? Eller noen andre tips? Og hva kjøper man til en 12 årig gutt?

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
Skrevet

Vinterdekk som hele familien kan ha nytte av!

Nei, jeg tøyser. MÅ de ha gaver, da?

Skrevet

De 12-13 årige guttene jeg kjøper til, er kanskje enkle i forhold til mange andre, men de blir superfornøyde hvis jeg kjøper en kul t-skjorte (Har faktisk klart å lære meg hva de liker :P ), eller en deodorant, parfyme o.l. De synes fortsatt at det er helt ok å få en pakke sokker med noe godis ved siden av osv, så spørs vel litt hva de er vant til :)

Skrevet

En bok, treningsutstyr, ullundertøy, kinobiletter, dataspill

Skrevet

Ja, synes jo det. Mine barn fÅr jo av de. Var mye letter Å kjøpe da de var yngre...

Skrevet

Er jo klin umulig å kjøpe klær, for liker som regel uansett ikke hva man kjøper. Har pleid å kjøpe gavekort. De fleste er av den typen som man uansett ikke får et takk av. Så i år gidder jeg ikke vri hjernen min og tråle butikkene. Tenkte skikkelige ullsokker eller stilige skjerf og eventuelt noe sminke. Greie gaver til tenåringer? Eller noen andre tips? Og hva kjøper man til en 12 årig gutt?

Hvilke butikker kjøper du gavekort fra da? Husker jeg elsket å få gavekort på div. klesforretninger egnet for tenåringsjenter, evt bare penger. Regner med en 12 år gammel gutt hadde satt pris på å få gavekort på elkjøp/ spillbutikk ala spaceworld sånn at han kunne kjøpe gamingutstyr/ spill og liknende.

Annonse

Skrevet

Gavekort er vel helt i orden det til sånne tenåringer... :P

Kinogavekort f.eks.

Jenter blir sikkert glade for kremer/sminke fra bodyshop..

Både gutter og jenter blir sikkert glad for dvder, sportsutstyr e.l. alt etter ka de liker...

Skrevet

Gavelista til min stedatter på 12:

Macbook pro

Iphone 5

Ipad

Speilreflekskamera.

Hahaha jeg leste den og sa hun burde putte på litt andre ting også. Men vi ble enige om at det er jo lov å ønske seg ;-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, synes jo det. Mine barn fÅr jo av de. Var mye letter Å kjøpe da de var yngre...

I fjor fikk min tenÅring sjampo og dusjgele i samme serie, fin gave. Noe klær, alt tatt godt imot. En dvd med en kul film, husker ikke helt hvilken, kanskje de tre musketerer eller noe sÅnt? Ei bok i serien om "The Hunger Games", ogsÅ tatt godt imot. Nye, fine høretelefoner med minijack til pc-en hans. Brett til Å ha pÅ fanget under pc-bruk. Og en spark!

Skrevet

Det går å an å kjøpe gavekort på Itunes, kjekt hvis man skal laste ned stash til apple produktene sine:)

Skrevet

Jeg kan ikke fordra å gi gavekort,så jeg skjønner jeg kommer til å slite når de jeg kjøper gaver til blir større!

men bøker er vel aldri feil. finnes masse kule serier for den alderen. Pocketutgavene av marlena evensen er kule, og passer godt sammen med sminke eller stæsj! Serien house of night for de som liker vampyrer.

Vakre skapninger er en ny serie, film kommer i februar. Det nye store!

Gutt 12 år er vanskelig. men star wars leksikon eller lego idebok om han ikke er vokst fra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...