Gå til innhold

Hva er den kvalmeste maten dere kan tenke på som kvalm oggravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nudler med tunfisk.... takler ikke lukta.... Ellers så forandrer dette seg hver dag.... Så det nytter ikke å planlegge middag for en hel uke lenger...... Det værste synes jeg er å være skikkelig hul og konstant sulten, men jeg har egentlig ikke lyst på noen ting...

nudler med tunfisk.... takler ikke lukta.... Ellers så forandrer dette seg hver dag.... Så det nytter ikke å planlegge middag for en hel uke lenger...... Det værste synes jeg er å være skikkelig hul og konstant sulten, men jeg har egentlig ikke lyst på noen ting...

Jeg og, magen er som et sluk som MÅ ha mat samtidig som jeg ikke har lyst pånoen ting...sliiiitsomt!!!

Skjønner ikke at jeg åpnet denne tråden men måtte liksom bare :-D

Akkurat nå er Grandiosa lukten det verste jeg kan forestille meg! Forrige uke ble jeg veldig dårlig av å se reklaem av en Peppes Pizza (æsj enda).

I dag skal vi ha svinekjøtt med sursøt saus og det merker jeg er bra. Litt surt lindrer bittelitt på samme måte som syrlige epler, og det rene kjøttet er liksom ikke så ekkelt på en måte. Ellers er jeg mer eller mindre konstant kvalm, så det er ikke maten i seg selv som gjør det verre. Men enig med hun som skriver at det endrer seg hele tiden, dag for dag og time for time. Jeg må ta stilling til det der og da om jeg klarer å få det i meg.

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...