Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2012 #1 Skrevet 29. oktober 2012 Vet noen av dere hvordan man regner ut terminen i forhold til innsetting av egg ved ferskforsøk?
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2012 #3 Skrevet 29. oktober 2012 Ved rugedag 14 er du 4 uker på vei :-) OK!!!Er det slik det er ja! Tusen takk!
sonja77 Skrevet 29. oktober 2012 #4 Skrevet 29. oktober 2012 Lurer på d samme . For taster man inn siste mens første dag får man jo ett par dager ekstra.
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Lurer på d samme . For taster man inn siste mens første dag får man jo ett par dager ekstra. Har også sett det du sier der! Men er du blitt gravid Aaleve? Jeg går litt i surr her på forumet ser du
AkPa Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 Når jeg ringte inn gravidideten min sist, så sa di på st.olav at man er 4 uker på rd 14:-) Går ikke å rekne ut i fra mens når man har fått ivf:-) Men du får en mer nøyaktig tid når du er på UL..:-) jeg var egentlig 7+3 på Ul men fostret størrelse osv var ca 6+9 -7+1 :-) så ta utgangspunkt i 4 uker på RD 14 også får du helt nøyaktig på første UL:-) Lykke til:-D
sonja77 Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 Jepp er gravid. Er seks uker enten i morra el på Tor alt ettersom hva man da regner;) ul neste uke. Spennende men nervepirrende
monky Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 hvis du tar utgangspunkt i at du hadde mensen 2 uker før uttak så blir det ca riktig, så får du en termin hos legen i uke 10-12 ca, deretter kan den bli noe forandret v ul.. men er ca riktig somregel;)
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Jepp er gravid. Er seks uker enten i morra el på Tor alt ettersom hva man da regner;) ul neste uke. Spennende men nervepirrende å JIPPIIII!!!! Jeg tror ikke jeg har fått gratulert deg, så GRATULERER!!! Det blir spennende med UL neste uke og da må du holde meg oppdatert om hvordan det går! Sender en stooor klem
sonja77 Skrevet 29. oktober 2012 #10 Skrevet 29. oktober 2012 Takk takk. Kvalmen har beg så smått de her dagene. Ellers meget aktivitet der nede som visstnok er ligamentsmerter, føles rart. Spent ja. Vi får håååååååpe for oss begge to nå
IdaPingPong Skrevet 4. november 2012 #11 Skrevet 4. november 2012 Www.babyverden.no også trykker du på unnfangelse også skriver du når egget ble befrukter og du får nøyaktig termin og hva som skjer på forskjellige datoer frem i tid
Metti er håpefull Skrevet 4. november 2012 #12 Skrevet 4. november 2012 når eg fikk papirene med henvisining til 7 ukers kontroll sto termindato på
Gjest Trulte med to små Skrevet 4. november 2012 #13 Skrevet 4. november 2012 Www.babyverden.no også trykker du på unnfangelse også skriver du når egget ble befrukter og du får nøyaktig termin og hva som skjer på forskjellige datoer frem i tid Jeg trodde jeg var 4+2 i dag, men på den kalenderen du henviser til så ser det ut til at jeg er 4+4. Blir det riktig å taste inn egguttaksdatoen, da egget også ble befruktet?
IdaPingPong Skrevet 4. november 2012 #14 Skrevet 4. november 2012 (endret) Jupp, de befrukter jo egget samme dag som uttaksdagen.. Fikk beskjed av Riksen så var dette samme dato som de hadde regnet ut på termin. Jeg hadde uttak 4.Sept og innsett 6.sept.. Er nå gravid og er 10+5 Å har termin 30 mai.. Endret 4. november 2012 av IdaPingPong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå