Gå til innhold

Blir gal av disse av og på blødningene :(

Anbefalte innlegg

Blir så redd og frustrert at jeg skal blød av og på.

Har fått ny legetime imorgen så får han avgjøre hvordan det blir fremover og håper han finner ut av hvorfor jeg blør. Håper så inderlig det ikke er noe alvorlig.

Fortsetter under...

der kjenner jeg meg igjen, er i uke 27 og har vært på føden 2 ganger grunnet blødninger. de sier det er fra livmorhalsen og ufarlig, men man bekymrer seg jo:-( hvor langt er du?

14 uker imorgen, 4 blødningen :(

der kjenner jeg meg igjen, er i uke 27 og har vært på føden 2 ganger grunnet blødninger. de sier det er fra livmorhalsen og ufarlig, men man bekymrer seg jo:-( hvor langt er du?

satse på at det er det samme som her da, at det kommer fra livmorhalsen.. masse lykke til

satse på at det er det samme som her da, at det kommer fra livmorhalsen.. masse lykke til

Hva gjorde de for å finne ut det var det som var årsaken?

Endret av blå2010

Annonse

Huffda Blå! Håper de finner ut av det! Jeg fikk beskjed da jeg var på ul 7+6 at jeg ikke måtte bli bekymret om jeg begynte å blø, for gyn så en blodansamlig i livmoren min. Han kunne ikke se hva det kom fra, men det var helt ufarlig.

Det kom aldri noe blod hos meg, men kanskje dette kan hjelpe deg litt til å slappe av?

Håper de finner en årsak, så du kan senke skuldrene dine.

Er det mye blod hver gang?

De fant ut av det idag og har såre slimhinner som gjør at jeg blør. Ikke noe farlig heldigvis :) han skrapte med en bomullsdott og da begynte jeg å blød med en gang. Så nå kan jeg puste ut og slappe av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...