Gå til innhold

Dere kvalme med barn fra før

Anbefalte innlegg

Ja, det er vanlig å gå 1-2 ganger per uke eller hver 5 dag cirka. Det koster er del penger. 500-600 første gang og så 350-400 per gang etter det. Det blir noen tusenlapper i løpet av et par måneder.

Jeg ga meg etter 3 ganger nå for det er mye penger å betale for noe som ikke funker! Men forrige gang var det absolutt verdt hver eneste krone!

Du får hive i deg alt du kan av mat i de vinduene du ikke er så dårlig så går i alle fall ikke energinivået så lavt over tid kanskje? Ikke ha dårlig samvittighet for usunn mat i alle fall. Jeg fikk tips av min gamle jordmor om at det hjelper å spise lavkarbo fordi blodsukkeret holder seg mer stabilt. Jeg merker også at brød ikke er positivt for kvalmen, men det er lettere sagt enn gjort for jeg må bare spise det jeg vil ha der og da! Noen ganger er det epler og noen ganger er det kylling - sånn er det bare.

Fortsetter under...

Uffda jeg som akkurat var så fornøyd nå fordi jeg har spist hele TRE brødskiver, hehe, ble plutselig råsulten og ikke så kvalm, føles utrolig godt å greie å spise, men får håpe ikke blodsukkeret stuper nå da. Frister for meg å spise brød med skinke og mye grønt på; tomat og agurk :) Jo friskere det er jo bedre.

Har de akupunkturarmbåndene men føler ikke de hjelper noe, men usikker på om jeg har dem på rett sted. Ca tre-fire fingerbredder fra håndleddet. Prøvd dem du??

Ja prøvde det og de gikk rett i søppelbøtten etter et par dager. De funket ikke et fnugg en gang.

3 brødskiver er bra! Veldig bra faktisk! Det gjelder å spise det man har lyst på!

Jeg har nå fått støvsuget i dag, bestilt time til UL og laget middag allerede så nå skal jeg suse i barnehagen og hente 2-åringen så blir det helg! Veldig fornøyd med dagen i dag!

Høres ut som vi har hatt en god dag begge to :) Kos dere med helg :) Gikk meg en tur på 20 minutter jeg, vondt i bekkenet så gikk ikke så fort, men fornøyd uansett. Nå kommer vel minsta og gubben hjem her også hvert øyeblikk, gleder meg til en god klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...