Gå til innhold

Den 22/10 fødte jeg en velskapt jente!

Anbefalte innlegg

Jeg ble satt igang, fordi jeg føder så fort - og det var nok en riktig beslutning..

Da jeg kom på føden obs kl 10 på morgenen og de skulle sjekke hvilken behandling de skulle starte med hadde jeg allerede 2-3cm åpning.

Ble strippet litt, da jeg hadde en hard kant på ene siden. Fikk ingen rier - men gikk i 3timer for å få litt mer åpning og se om det hjalp på.

Ble så lagt inn på føden og de tok vannet. Det hjalp ikke det heller... smile.png

Men, kl 1450 fikk jeg drypp. Da begynte det så smått å hjelpe. Veneflonen var satt inn feil i hånda, så all vesken samlet seg bare under huden. De som tok over vakt fra vaktskiftet skiftet veneflonen til andre hånden og etter det kom riene som oljet lyn.

Jenta mi var ute 1556.

Fra jeg kjente første svake rie til hun var ute etter 2-3 pressrier - tok det 56min ;o)

Evelina veide 3290g og var 50cm. 36cm i H.O.

Verdens nydeligste jente <3

Skal skrive en litt mer detaljert fødselshistorie senere - for var mye som skjedde på den korte tiden!! ohmy.png)

Koser med med alle 3barna mine nå smile.png

Fortsetter under...

Gratulera :)

Din fødsel minna om mine ;)

Eg sku bli satt igang forrige fredag pga raske fødsler og lang reiseveg. Men babyen kom meg i forkjøpet natten før, nesten 3 veke før termin.

Da gjekk bra heldigvis :) reiste med ein gang eg kjennte antydning, og fikk 1,5t på sjukehuset etter me kom fram. Hadde vondt i 1,5t tilsammen ca.

Annonse

Jeg ble satt igang, fordi jeg føder så fort - og det var nok en riktig beslutning..

Da jeg kom på føden obs kl 10 på morgenen og de skulle sjekke hvilken behandling de skulle starte med hadde jeg allerede 2-3cm åpning.

Ble strippet litt, da jeg hadde en hard kant på ene siden. Fikk ingen rier - men gikk i 3timer for å få litt mer åpning og se om det hjalp på.

Ble så lagt inn på føden og de tok vannet. Det hjalp ikke det heller... smile.png

Men, kl 1450 fikk jeg drypp. Da begynte det så smått å hjelpe. Veneflonen var satt inn feil i hånda, så all vesken samlet seg bare under huden. De som tok over vakt fra vaktskiftet skiftet veneflonen til andre hånden og etter det kom riene som oljet lyn.

Jenta mi var ute 1556.

Fra jeg kjente første svake rie til hun var ute etter 2-3 pressrier - tok det 56min ;o)

Evelina veide 3290g og var 50cm. 36cm i H.O.

Verdens nydeligste jente <3

Skal skrive en litt mer detaljert fødselshistorie senere - for var mye som skjedde på den korte tiden!! >ohmy.png)

Koser med med alle 3barna mine nå

smile.png

Gratulerer så mye:) brukte en time fra første ri til babyen var ute sist..

Hvilken uke ble du satt igang? Sjekket de deg for modning underveis for så å sette deg igang når du var blitt moden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...