Gå til innhold

Jeg er gravid, men kan dette gå bra?

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 4 dager over IKM, og i dag er første dagen jeg har sett antydning til strek på graviditetstesten. Men jeg kan også legge til at min vanlige syklus er på bare 26 dager, og 12 dager mellom eggløsning og mens, hvis dette har noe å si.

Jeg bare lurer på om dette kan gå bra, siden testen slår så svak ut? Jeg har jo hørt om de som ikke har testa positivt før flere uker etterpå, men ikke om det har gått bra eller ikke :)

post-848777-0-48385100-1351460111_thumb.jpg

Tror dere at jeg kan regne med at dette går bra, om jeg ikke får noen blødninger eller smerter?

Fortsetter under...

Jeg ville tatt en CB m/ukesindikator en av nærmeste dagene :)

Slår den positiv ut så kan du regne med at det gå bra.

Det er ikke ofte at noen opplever flere SA på rad :) Så denne gangen går nok kjempe bra! :) Husk at det normalt å kunne få blødninger i begynnelsen av svangerskapet - så det trenger ikke være en SA :)

Jeg klarte å ta to negative tester da mensen ikke kom til forventet tid, med tre dager i mellom. Til slutt var en test svakt positiv, men så lite at streken forsvant igjen mens jeg så på. Det var 5 dager over IKM.

Sikkert resultat fikk jeg først hos legen ca 10 dager etter forventet mens.

Resultatet ligger og sover i senga si nå, 2 mnd gammelt lite vidunder. Så det gikk bra! :-)

Jeg klarte å ta to negative tester da mensen ikke kom til forventet tid, med tre dager i mellom. Til slutt var en test svakt positiv, men så lite at streken forsvant igjen mens jeg så på. Det var 5 dager over IKM.

Sikkert resultat fikk jeg først hos legen ca 10 dager etter forventet mens.

Resultatet ligger og sover i senga si nå, 2 mnd gammelt lite vidunder. Så det gikk bra! :-)

åååh, det høres fantastisk ut! :D

Jeg ville tatt en CB m/ukesindikator en av nærmeste dagene :)

Slår den positiv ut så kan du regne med at det gå bra.

Det er ikke ofte at noen opplever flere SA på rad :) Så denne gangen går nok kjempe bra! :) Husk at det normalt å kunne få blødninger i begynnelsen av svangerskapet - så det trenger ikke være en SA :)

Da krysser vi fingrene for at det går bra denne gangen, altså! :D Takk for oppmuntrede ord! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...