Nica123 Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er overhode ikke kjent. Er det lett og finne frem med bil? Hvordan gikk det for dere å finne frem første gang (spesielt dere som er fra et annen by/fylke). Er det lett å få parkering? Dyr parkering? Kan det lønne seg å ta bussen,tog? Evt parkere på ikea å ta bussen derfra. Skal uansett på Ikea når jeg først er i nærheten Er veldig glad for alle svar. Skal dit på torsdag.
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 29. oktober 2012 #2 Skrevet 29. oktober 2012 Vi kom fra Vestfold og brukte navigasjon i bilen. Har du ikke dette kan det være lurt å printe ut et kart kanskje? Husker vi tok av ved Sjølyst. Ligger vel på Frogner???? (litt usikker her kjenner jeg ) Ikke veldig vanskelig å finne frem. Vi har funnet parkering på parkeringsplassen de gangene vi har vært der. Dyr parkering vel og merke. Ville nok valgt egen bil. Kjedelig å måtte stole på kollektivtrafikken. Masse lykke til, flotte folk på Aleris
Nica123 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2012 Ok vi kan sikkert bruke gps på bil. Kommer fra Vestfold vi å Håper virkelig det er flotte folk på Aleris da jeg har stor motgang mot meg og veldig lite sjanse. Så er redd Porsgrunn hadde redd at jeg har 0 sjans...
TanteTroll Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 Ta ut kjørerute på gule sider. Frederik Stangsgate er en sidegate til Bygdø Alle og ligger i nærheten av Frogner kirke. Avkjøringen er litt dårlig merket, det er et skilt der, men det er lite. Det er lett å kjøre dit! Ellers tar det 11-12 minutter med buss fra Jernbanetorget til Frogner kirke og derfra maks 5 minutter å gå. Jeg har både kjørt bil og brukt tog/buss. Er nå 28+2 med et lite frysemirakel fra Aleris, så vi er naturlig nok veldig fornøyde De er veldig hyggelige og flinke der. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå