Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Å nei! tror du det?

Blør du sÅ mye eller? La oss nÅ hÅpe at dette gÅr helt fint og at det ikke er SA du opplever.

Jeg hadde en tidlig og en sen SA. Den sene i uke 9-11 et sted var veldig smertefull. Det begynte med blødning og tok seg opp noen vanvittige smerter i løpet av den helgen det begynte. Jeg mÅtte pÅ 3 UL før de fant ut at jeg mÅtte ha utskrapning for det kunne ikke komme ut av seg selv.

Fikk ogsÅ ut en grÅaktig klump :( sÅ noe kom ut, men ikke alt.

Den tidlige SA var bare som en vanlig mens for min del, uten spesielt med smerter.

Du er jo ikke sÅ langt pÅ vei, sÅ om det er SA sÅ ordner nok kroppen opp selv, men snakk med lege og be/KREV en UL for Å sjekke tilstanden.

Jeg ønsker deg masse lykke til og sender deg de beste tanker og hÅp, om at alt er fint og at den lille klarer seg! <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984830-sa/#findComment-144679291
Del på andre sider

Noen som har opplevd dette og kan fortelle hvordan det oppleves og ev hva som er lurt/vanlig å gjøre i etterkant med tanke på blodprøver, ul osv....

Dette var vårt 4 ivf forsøk og jeg tror det gikk rett vest i dag, 4+5 bare...

Har du SA så kommer det som ein mensen med klumper. Behøver ikkje vere smerte. Vist du blør litt og stopper opp kan det vere tegn på MA. Men det kan gå kjempe bra sjølv om du blør.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984830-sa/#findComment-144679332
Del på andre sider

Hei Lykke:) Takk for svar :) Ja blødde en del i sta, kom en stor klump ut(beklager kreeepy detalj) Har ikke hatt noen spes smerte, litt mens smerte før i dag. Hadde en MA uke 9 sist forsøk, da måtte jeg "føde" på sykehuset.(hvis en kan kalle det det......). Nå kom det jo ut noe, og tenker at det var det.. men så sitter jeg her med de samme murringene som etter innsett, ømme pupper fortsatt....

Kan et egg bli til to? at det ene kan ha kommet ut og at det fortsatt er noe igjen?? (satte inn kun ett egg)... blir helt gal av disse forsøkene.....

Kan også huske som du sier at sen aborten var myyyye vondere enn det jeg kjente i dag.. mensen til vanlig er verre enn det var....men får ringe riksen i morgen og høre....

Lykke til videre.. langt er du kommet nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984830-sa/#findComment-144679345
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Hei Lykke:) Takk for svar :) Ja blødde en del i sta, kom en stor klump ut(beklager kreeepy detalj) Har ikke hatt noen spes smerte, litt mens smerte før i dag. Hadde en MA uke 9 sist forsøk, da måtte jeg "føde" på sykehuset.(hvis en kan kalle det det......). Nå kom det jo ut noe, og tenker at det var det.. men så sitter jeg her med de samme murringene som etter innsett, ømme pupper fortsatt....

Kan et egg bli til to? at det ene kan ha kommet ut og at det fortsatt er noe igjen?? (satte inn kun ett egg)... blir helt gal av disse forsøkene.....

Kan også huske som du sier at sen aborten var myyyye vondere enn det jeg kjente i dag.. mensen til vanlig er verre enn det var....men får ringe riksen i morgen og høre....

Lykke til videre.. langt er du kommet nå?

Huff det er skummelt å blø altså :(

Men et egg kan visst dele seg til to etter det jeg har forstått, blir vel da eneggede ;) så hvem vet det kan jo være det som har skjedd hos deg.

Siden du har opplevd en SA sent så vet du jo hvordan det er dessverre.

Her er ingen detaljer ekle for det er viktig å få det ut det man lurer på og erfarer, slik tenker ihvertfall jeg.

Jeg er jo kun på RD 9 ( 10 alt etter hvordan man regner det ;) ) og har testet positivt på CB digital ukeindikator.

Sprøtt, rart og fantastisk på samme tid...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984830-sa/#findComment-144679385
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...