Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Bergen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært på tidlig ultralyd i Bergen,

hvor kan dere anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt majorstuaklinikken i Bergen og har vært veldig fornøyd med de. Tok også 3D UL der i forrige svangerskap, og siden babyen låg litt feil, så fikk vi ny time gratis. Baby låg fortsatt feil, og fikk tilbud om ENDA en gratistime for bedre bilder, men takket da nei. God service det! De kunne jo ikke noe for at baby koste med ansiktet inn mot morkaken ;) Skal på tidlig UL der om noen uker igjen! Spent!

Skrevet

Hei

Var på tidlig ultralyd hos Volvat.

Kan anbefale Wollen hun var utrolig koselig :)

Lykke til!!

Skrevet

Vi var hos Volvat forrige gang og var veldig fornøyd. Denne gangen kommer vi likevel ikke til å gå der, men til Sentrumslegene istedenfor. Kjenner mange som har vært og var veldig fornøyd.:)

Skrevet

Vi var hos Volvat forrige gang og var veldig fornøyd. Denne gangen kommer vi likevel ikke til å gå der, men til Sentrumslegene istedenfor. Kjenner mange som har vært og var veldig fornøyd. :)

Heisann,

jeg var til Sentrumslegene her på fredag - å er kjempefornøyd! Dr. Mortensen (mener jeg det var) er helt fantastisk flink! Kommer nok til å gå til han videre også, om jeg føler behov for videre oppfølging!

Skrevet

Vi var hos Volvat forrige gang og var veldig fornøyd. Denne gangen kommer vi likevel ikke til å gå der, men til Sentrumslegene istedenfor. Kjenner mange som har vært og var veldig fornøyd. :)

Hvorfor velger dere å bytte hvis dere var veldig fornøyd? :) Hvis jeg får spørre :P

Skrevet

Hvorfor velger dere å bytte hvis dere var veldig fornøyd? :) Hvis jeg får spørre :P

Selvfølgelig kan du spørre. Vi bytter fordi det er en god del billigere hos sentrumslegene enn hos Volvat. I tillegg får man mange bilder og en filmsnutt av babyen fra sentrumslegene. Hos Volvat fikk vi to bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...