MammaHåp1 Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Hei , jeg har nå ruget et egg i 10 dager. Tiden har gått lett og fort. Men først nå i kveld kjenner jeg det virkelig jobbes der nede. Kjennes ut som jeg skal få mens når som helst, og da begynte nervene å komme. Jeg blir litt fortvilet når jeg vet dette kan være det ene eller det andre.....men hvor like er symtomkene på graviditet og en mens egentlig? Er det noen som har vært helt sikker på at de skulle få mens , så var dere heller gravide? Hjelpe meg, tankene flyr gitt. Skal visst ikke være så enkelt dette her:p Jeg har 5 billig tester og skal teste fra i morgen (rd 11) til fredag (om jeg ikke får mens før. Er det noen som har fått positive tester rd 11? ( fryseforsøk) Takker for svar:)
Gjest Trulte med to små Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Da må du ha masse lykke til med testingen i morgen! Det med symptomer varierer veldig, noen kjenner mye og andre lite. Jeg har hatt ferskforsøk denne gangen og har ikke vært på symptomjakt. Det kan være vanskelig å skille ekte symptomer fra de som kommer av medisinene man tar ( som lutinus o.l ) men det jeg merket meg denne gangen var at jeg kjente en slags "brennende" følelse i magen som jeg aldri har kjent i de andre forsøkene. Jeg kjenner noe stikking og murring i magen, men ikke så mye som når jeg skal ha mensen. Har nok hatt mer murringer de andre forsøkene. Denne gangen ble jeg jo også gravid Men det er ingen fasit da vi er forskjellige! TVI TVI for positiv test!
Solstråle86 Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Da jeg ble gravid etter ivf forsøket mitt trodde jeg jeg skulle få mensen hvert øyeblikk...Hadde masse murringer fra rugedag 7 og utover... MEN jeg fikk svakt positiv test på rugedag 10, som var første dagen jeg testet. Nå er jeg gravid i uke 19. Masse lykke til :-) :-)
Ele Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 10 ja, du har kommet langt! Jeg merka ingen forskjell på graviditet og ikke graviditet jeg, så alt er mulig, jeg krysser fingrene for det etterlengtede krysset for deg i morgen!!
Gjest Trulte med to små Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 10 ja, du har kommet langt! Jeg merka ingen forskjell på graviditet og ikke graviditet jeg, så alt er mulig, jeg krysser fingrene for det etterlengtede krysset for deg i morgen!! Noen er flinke og har mere selvbeherskelse når det gjelder testing vet du! Ehhh.kremt! Noe jeg ikke har
MammaHåp1 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2012 Heihei å takk for svar:) Ble nok negativ testen i dag:( Jeg vet jeg ikke skal teste før torsdag, men jeg er nok av den utålmodige typen:p Det kjennes ut som tr kommer på besøk hele tiden.....nervepirrende dager......har alle symptomer på mensen og blir veldig overasket om den ikke kommer. Jeg føler jo at jeg kjenner kroppen min, men får jo bare håpe på at den lurer meg da:p I dag var hovedstreken litt svakere enn vanlig også..... Ny test i morgen da... ( veldig greit med billigtester) Gratulere så masse til deg <3 lykke<3 )))))))))
Ele Skrevet 29. oktober 2012 #7 Skrevet 29. oktober 2012 10 ja, du har kommet langt! Jeg merka ingen forskjell på graviditet og ikke graviditet jeg, så alt er mulig, jeg krysser fingrene for det etterlengtede krysset for deg i morgen!! Noen er flinke og har mere selvbeherskelse når det gjelder testing vet du! Ehhh.kremt! Noe jeg ikke har Ikke jeg heller, jeg har testa fra rd 8 hver gang jeg
Ele Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Heihei å takk for svar:) Ble nok negativ testen i dag:( Jeg vet jeg ikke skal teste før torsdag, men jeg er nok av den utålmodige typen:p Det kjennes ut som tr kommer på besøk hele tiden.....nervepirrende dager......har alle symptomer på mensen og blir veldig overasket om den ikke kommer. Jeg føler jo at jeg kjenner kroppen min, men får jo bare håpe på at den lurer meg da:p I dag var hovedstreken litt svakere enn vanlig også..... Ny test i morgen da... ( veldig greit med billigtester) Gratulere så masse til deg <3 lykke<3 ))))))))) Torsdag er lenge til, det kan absolutt komme en ekstra strek før da!
Gjest Trulte med to små Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 Heihei å takk for svar:) Ble nok negativ testen i dag:( Jeg vet jeg ikke skal teste før torsdag, men jeg er nok av den utålmodige typen:p Det kjennes ut som tr kommer på besøk hele tiden.....nervepirrende dager......har alle symptomer på mensen og blir veldig overasket om den ikke kommer. Jeg føler jo at jeg kjenner kroppen min, men får jo bare håpe på at den lurer meg da:p I dag var hovedstreken litt svakere enn vanlig også..... Ny test i morgen da... ( veldig greit med billigtester) Gratulere så masse til deg <3 lykke<3 ))))))))) Tusen takk! Jeg håper og krysser fingrene for at du lykkes du også! Kjempegreit med billigtester ja!
MammaHåp1 Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2012 Takk for støtten dere, vi får bare vente å se:)
MammaHåp1 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2012 Fortsatt negatv test.....tankene surrer nå! Jeg ser så svart på å begynne på nytt..... Hvilken rd testet du positiv på? Håper jeg er en av de treige da , fortsatt 2 dager igjen til jeg skal teste...,men uansett dårlig tegn med neg test rd 12.....
Ele Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg testa positivt veldig tidlig denne gangen, allerede på rd8, så egget festa seg visst med det samme det ble satt inn, for termin ble flytta 5 dager på ul i forhold til den som var beregna også. Men det er jo veldig individuelt og tilfeldig akkurat det der!
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Vi får håpe litt til Mammahåp! Tvi tvi!
MammaHåp1 Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2012 Ok, ja alt er så individuelt , og man leter stadig etter en fasit, og den finnes jo ikke.....å rd 12 er jo ganske nært testdag også så da er det enda mer skremmende å få negativt:s jeg får bare pine meg gjennom et par dager til:) Ny test i morgen:) Håpe håpe håpe:))
MammaHåp1 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 31. oktober 2012 Testa negativt i dag også:/ skikkelig surt! Jeg føler sånn på meg at jeg får mensen snart og ringte st olavs tidligere i dag å sa at jeg hadde testet negativt dagen før test dag. Hun sa at jeg da mest sannsynlig ikke er gravid. Meeen jeg var frampå og spurte om jeg kunne begynne på ny runde når .....'visst'() jeg får mensen og sykepleieren sa at det var tre ledige plasser til insetting , og da satt hun meg opp:))) og jeg er så glad, da er det jo bare 15-20 dager til insett igjen:))) da er det mye lettere å ta i mot mensen om den kommer:) men guri det er slitsomt dette her...når jeg får mensen skal jeg også på cystekontroll.... Langt å reise osv. Ny test i morgen .....
Gjest Trulte med to små Skrevet 31. oktober 2012 #17 Skrevet 31. oktober 2012 Testa negativt i dag også:/ skikkelig surt! Jeg føler sånn på meg at jeg får mensen snart og ringte st olavs tidligere i dag å sa at jeg hadde testet negativt dagen før test dag. Hun sa at jeg da mest sannsynlig ikke er gravid. Meeen jeg var frampå og spurte om jeg kunne begynne på ny runde når .....'visst'( ) jeg får mensen og sykepleieren sa at det var tre ledige plasser til insetting , og da satt hun meg opp:))) og jeg er så glad, da er det jo bare 15-20 dager til insett igjen:))) da er det mye lettere å ta i mot mensen om den kommer:) men guri det er slitsomt dette her...når jeg får mensen skal jeg også på cystekontroll.... Langt å reise osv. Ny test i morgen ..... Så flink du er som er så positiv! Stå på og vi får håpe til det siste her! Uansett er det jo kjempebra at du får lov å gå over på nytt forsøk med en gang. Du får oppdatere i morgen da
MammaHåp1 Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #18 Skrevet 31. oktober 2012 Ja vi får håpe det, ja har en bra dag i dag:)) Ja håper på positiv test i morgen:) ( et liite håp, men det er der)
MammaHåp1 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #19 Skrevet 1. november 2012 Negativ test i dag også:/ da håper jeg at billig testene er korekte for nå har jeg sluttet med medesinene. Så da er det bare å vente på tr:/ jaja, da er forsøk nr 4 for tur. Så får jeg bare håpe det ikke blir avbrutt pga cyster igjen. Ahhh så kjipt dette er altså
Ele Skrevet 1. november 2012 #20 Skrevet 1. november 2012 Huff, føler med deg MammaHåp1!! :( Får prøve å se frem mot neste forsøk som sannsynligvis ikke her så lenge til! <3
MammaHåp1 Skrevet 1. november 2012 Forfatter #21 Skrevet 1. november 2012 Ja, får bare gjøre det. Har heldigvis 3 egg til på frys:)
Ele Skrevet 1. november 2012 #22 Skrevet 1. november 2012 3 egg på frys enda ja, det er jo kjempebra!! Det må jo ligge en liten sønn eller datter på vent der! <3
Gjest Trulte med to små Skrevet 1. november 2012 #23 Skrevet 1. november 2012 Jeg føler også med deg MammaHåp1! Det er skikkelig kjedelig med de hvite testene som liksom håner mot deg etter alt dette stresset Men godt du har egg på frys og da er det jo alltid håp! Det var vel så at du slipper å vente lenge for nytt forsøk og da er det jo enda bedre, at du rekker det før jul! Jeg ønsker deg masse lykke til med 4 forsøk! ( Jeg klarte det på mitt 4 forsøk, så man får tro at 1-2-3 på det 4 skal det skje! )
MammaHåp1 Skrevet 3. november 2012 Forfatter #24 Skrevet 3. november 2012 Tar det veldig bra faktisk, siden jeg har fått tr å beg på medz igjen....blir vel innsett ca 19 november om alt ser bra ut på ul:) Så da tar jeg meg noen ukers pause fra forumet:) Lykke til videre dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå