Gå til innhold

Smerter i livmor og eggstokker?

Anbefalte innlegg

Disse har vert her i hele dag, kjennes best når eg må på do. Er dette strekninger? Skal ikke di komme å gå?:) Hehe blir litt redd her eg sitte men skal på ul om 2 dager så skal klare å holde meg til dette men Gud så skummelt:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984771-smerter-i-livmor-og-eggstokker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De første 10 ukene hadde jeg mye rare smerter i magen. Voksesmerter mer som, kommer mer periodevis nå. Kjennes ut som menssmerter ja. Men så lenge de ikke er supervonde og en ikke blør så går det sikkert fint damer.

Endret av EnG+1?

Eeeh, den lille strekker seg kanskje, men det er ikke det dere merker! Jeg vil tro dette er voksesmerter, dette er helt normalt. Jeg har hatt det helt siden starten, og det er enda verre nå (22+1).

Ikke si det:) eg komme til å dø:)

Annonse

Jeg er 5+6 og har syke smerter som du beskriver, menssmerte lignende. Når det igjennom hele dagen, men mest på kveld, og natt. Kan våkne midt på natten og ha fryktelig vondt. Blir da også veldig kvalm, må stå opp og gå noen runder i stua. Men jeg tenker at det er livmor som strekker seg, og ordner opp :-) ingen blødning så ;-)

Ingen blødning her heller men blir litt redd når eg tenke litt, for søkte opp smertene på nette å fikk opp livmorsbetennelse:/ då ble eg redd:/

Derfor man ikke skal søke opp "symptomer", for da får man opp så mye rart... :)

Med tanke på smertene, så kan det jo kanskje være lurt å ta en telefon til legen, bare for å høre om h*n kanskje kan henvise til tidlig UL, så vet dere i hvert fall at det ikke er noe galt! Så lenge blødninga holder seg borte, vil jeg jo tro og håpe at alt er i orden :)

Jeg har og mye smerter nede i magen, av og til i sidene og av og til i hele nederste del av magen. Har mye mensmurringer i korsryggen også. Hadde det slikt sist jeg var gravid også, likevel blir jeg litt stressa av og til, er så redd for at smertene skal utvikle seg og at noe skal gå galt. Men har vært på tidlig ul og alt så fint ut, så det er nok bare morsinnstiktene som slår inn ;)

Ikke søk på internet!!!! det er noe av det dummeste dere kan gjøre!!!!! De fraråder faktisk gravide å ta råd fra "hvor som helst" fordi det kan stresse og uroe deg unødvendig, og du kan lett få feil råd!

Stikkninger i eggstokkene og voksesmerter i magen er helt normalt!!! Så lenge du ikke blør, er det ingenting å bekymre seg for. Om det blir uutholdelig, kontakt lege for hjelp til å takle smertene. men dette bør ikke være nødvendig.

Slapp av og ikke stress, sov mye, da vil du ha mer energi til å takle alt svangerskapet har å by på! :)

Har selv hatt og har ennå en del smerter i magen, er 11+5, men har fått forklart av lege at dette er helt normalt!

Annonse

Ingen blødning her heller men blir litt redd når eg tenke litt, for søkte opp smertene på nette å fikk opp livmorsbetennelse:/ då ble eg redd:/

Derfor man ikke skal søke opp "symptomer", for da får man opp så mye rart... :)

Med tanke på smertene, så kan det jo kanskje være lurt å ta en telefon til legen, bare for å høre om h*n kanskje kan henvise til tidlig UL, så vet dere i hvert fall at det ikke er noe galt! Så lenge blødninga holder seg borte, vil jeg jo tro og håpe at alt er i orden :)

Skal på tidelig ul i måren, da er eg 7+0:) trenger det kjenner eg. Får dette automatisk heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...