Gå til innhold

Tilstand nå ved siste innspurt

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere er fortsatt i jobb og har noen av dere redusert stillingsprosenten nå ved siste innspurt? Hvordan klarer dere å kombinere jobb + husarbeid? Mange her som trenger å legge seg ned litt på ettermiddagstid i tillegg til nattesøvnen? Hvilke andre behov har dere? Spennende å høre hvordan andre takler hverdagen!:)

Endret av tinkus87
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984759-tilstand-n%C3%A5-ved-siste-innspurt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jobber 60% fortsatt, og begynner nå på min siste arbeidsuke før permisjonen.

trenger mer søvn enn før jeg ble gravid, men har sluttet å sove på dagen igjen - det var jeg avhengig av stort sett fra uke 9-30....

her sliter jeg litt med mat om dagen.

spiser frokost og lunsj, og et lite måltid når jeg kommer fra jobb rundt kl 14, men klarer ikke å få i meg noe særlig mat på ettermiddagen og kvelden pga kvalme og sure oppstøt, så jeg går liksom et måltid i minus... resultatet er at jeg må opp nesten hver natt å spise, for da er jeg skrubbsulten...

er heldigvis i forholdsvis god form enda, og går turer med hunden hver dag, og klarer fortsatt å ta noen langturer hver uke...

Nå skal jeg gjennom de 4 siste dagene på jobb, også skal jeg kose meg hjemme i permisjon og vente på at lillegull skal melde sin ankomst....

Har nå begynt permisjonen, men har hatt det veeldig rolig og greit også da (student og kunne lagt opp dagene/ukene som jeg ville).

Nå så begynner det å bli ganske tungt, og det å bøye seg, sti opp av sofaen og slikt er en dagsoppgave i seg selv :P

Har også fryktelig med kynnere og mens smerter som er meget slitsomme, og om natten er det opp nesten annenhver time, liten blære sier du?! :P

er "bare" 37+3, men har en pitteliten misstanke på at temindato kan være litt feil :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...