Gå til innhold

Tilstand nå ved siste innspurt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mange av dere er fortsatt i jobb og har noen av dere redusert stillingsprosenten nå ved siste innspurt? Hvordan klarer dere å kombinere jobb + husarbeid? Mange her som trenger å legge seg ned litt på ettermiddagstid i tillegg til nattesøvnen? Hvilke andre behov har dere? Spennende å høre hvordan andre takler hverdagen!:)

Endret av tinkus87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobber 60% fortsatt, og begynner nå på min siste arbeidsuke før permisjonen.

trenger mer søvn enn før jeg ble gravid, men har sluttet å sove på dagen igjen - det var jeg avhengig av stort sett fra uke 9-30....

her sliter jeg litt med mat om dagen.

spiser frokost og lunsj, og et lite måltid når jeg kommer fra jobb rundt kl 14, men klarer ikke å få i meg noe særlig mat på ettermiddagen og kvelden pga kvalme og sure oppstøt, så jeg går liksom et måltid i minus... resultatet er at jeg må opp nesten hver natt å spise, for da er jeg skrubbsulten...

er heldigvis i forholdsvis god form enda, og går turer med hunden hver dag, og klarer fortsatt å ta noen langturer hver uke...

Nå skal jeg gjennom de 4 siste dagene på jobb, også skal jeg kose meg hjemme i permisjon og vente på at lillegull skal melde sin ankomst....

Skrevet

Har nå begynt permisjonen, men har hatt det veeldig rolig og greit også da (student og kunne lagt opp dagene/ukene som jeg ville).

Nå så begynner det å bli ganske tungt, og det å bøye seg, sti opp av sofaen og slikt er en dagsoppgave i seg selv :P

Har også fryktelig med kynnere og mens smerter som er meget slitsomme, og om natten er det opp nesten annenhver time, liten blære sier du?! :P

er "bare" 37+3, men har en pitteliten misstanke på at temindato kan være litt feil :P

Skrevet

Jobber heldigvis hjemmefra og kan ta det i mitt tempo. Er i permisjon nå, men må gjøre litt likevel. Men midt på dagen er holdt av til å sove...

Er veldig i fin form faktisk, føler nesten på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...