Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter;). Jeg har som mange av dere drevet med assistert befruktning i flere år og aldri blitt gravid. Nå har det seg slik at vi skal igang med nytt forsøk over jul, men: nå er jeg på dag 31 og tok av gammel vane en g test.....

Det kom en strek ganske fort men den er svak. Jeg fikk mannen min til å se på den, og han så den helt tydelig. Denne streken var svak rosa.....

Det er en billigtest, og jeg har hørt så mye rart om dem at jeg ikke tør stole på resultatet. Jeg har aldri tidligere fått noe utslag i vanlig syklus uten hormoner etc......

Hva tror dere? Har ingen spesielle symptomer, og er derfor redd det er kjemisk.....

Uff.....tør ikke håpe men er selvfølgelig kjempespent! Tenk om vi har klart det selv??????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984667-n%C3%A5-er-jeg-r%C3%A5dvill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny test, gjerne en digital, så slipper du å tyde streker og får det i klartekst. Men våger meg frempå med et lite gratulerer :)

Det er jo nesten bare vi i IVF-karusellen som er ute og kjenner etter symptomer så tidlig, jeg tror de fleste helt sikkert ikke merker noe annet enn sein mens før etter både en og to uker til!

Gjest Trulte med to små

Å sÅ spennende da! Jeg hÅper du er gravid!

Jeg er selv blitt gravid og tok en CB digital i dag som lyste sÅ fint mot meg Gravid 1-2. :)

I noen dager har jeg brukt billigtester og har sett hvordan testene har blitt sterkere dag for dag.

Er det tidlig sÅ er det ikke rart testene er litt svake enda, slik som hos meg, men den i dag var klart positiv selv om den ikke var like sterk som kontrollstreken.

Jeg har opplevd Å fÅ flere svake tester som aldri ble sterkere og da var det nok kjemisk.

Det er derfor jeg syns det var fint Å følge stigningen pÅ testene nÅ.

Jeg ønsker deg masse lykke til!

Hold oss oppdatert da! ;)

Tusen takk for svar jenter, og gratulerer Lykke;);)!!!

Jeg skal ta en test i morgen igjen for å se om det er noe endring og hvis det er en strek der da så kjøper jeg en digital;)!

Er det slik at de billigtestene er like sikre som andre tester?? Er så vanskelig å tenke positivt;)!! Men likevel tenker jeg slik som du sier lille vannillie, at symptomer er helt annerledes når man er proppfull av hormoner fra behandlingen:).

Jeg skal holde dere oppdatert om utviklingen jenter;)!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...