Gå til innhold

Seriøst, dette går ikke......

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd og nervøs for uttaket i morgen at jeg er helt nedbrutt!!! Det skal ikke være mulig altså..... Jeg er kvalm, skjelver og gråter store elver... Hærregud altså :( Vet ikke hva jeg er redd en gang!? Er ikke redd for smerte... Men er redd jeg blir kvalm og må spy, eller plutselig må på do....

Det gikk bra under forrige uttak, det var jo som en drøm. Men nå har jeg mange fler eggposer, så det kommer til å ta lengre tid... åååH.... :'( Skjerp deg Tussi!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984661-seri%C3%B8st-dette-g%C3%A5r-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille deg....dette går helt fint! Du har jo klart det før, så dette klarer du igjen :)

Jeg har hatt totalt 14 uttak og som jeg husker ble jeg seriøst kvalm på kun 1 av disse, resten har gått som en drøm :)

Men at du bli ustabil av hele denne karusellen er jo ikke rart. Mange eggposer sier du, proppa full i all salgs preparater....nei, det er ikke for feiginger dette ;)

Og egguttaket er liksom den siste store greia før du er i mål, så at du kjenner på mye rart er heeelt normalt.

Kose deg i dag, kryp oppi sofaen i kveld og se Farmen og sov godt, så blir det så bra atte.

Masse lykke til :)

Lille meg ja, føler meg utrolig liten og nå!!! :P

14 uttak!!!! Oh my, du må være beintøff!!

Jeg må bare ta meg selv i nakken og tenke at det finnes verre ting enn dette! Slutt å vær pingle Tussi!

Men fyfader, så glad jeg skal være når det er over i morgen. Da skal jeg mestre alt som kommer min vei!! ;)

Tuusen takk for avslappende ord..<3

Annonse

Hei

Uff, det kan ikke være lett for deg nå som du gruer deg så fælt. Kan være en god ide med kvalmestillende som hun ene beskriver.

Jeg har vært gjennom 6 uttak og de har alle vært litt forskjelllige men kvalm har jeg aldri vært.

Si fra hvordan du har det før uttaket i morgen til sykepleierne så de får gitt deg optimal medisinering. Masse lykkeønskninger

Tusen takk lykke<3

Ja, kvalmestillende er et must.. Men jeg er redd jeg blir kvalm likevel :-P haha, ja, jeg er en krisetenker...

slutt å være så pingle Tussi :D hihi! det går jo helt supert! slapp av, og nyt "spentheten". det er den som forteller deg at dette er viktig for deg vettu!! Pust helt ned i magen :) tell til 4 på innpust og 8 på utpust!

Skulle bare meddele at uttaket gikk veldig bra ;) (såklart). jeg gruer meg for alt vet dere. Var/er hyperstimulert, så er sykemeldt ut uka og går på penicillin og går som en pingviiin! Fikk ut 15 egg, 10 befruktet, 8 fryst ned! Så det er JIPPI :)

Tusen takk for at dere er så snille med pingle-Tussi :)<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...