Gjest nåharjeglystpåno3 Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg mener å ha hørt at man får raskere mage, at man kan ha mer ubehag i livmoren når den tøyes bla, når man har vært gravid før. Er det andre ting som man ofte merker bedre eller før ved no 2?
2010 Mammaen Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Har ikke fått noe mage enda, men er jo bare 8+1 også så man kan vel ikke forvente noe heller.. Jeg kjenner mye mindre strekking i livmoren nå med nr 2 og har tenkt at den strekkes ikke så voldsomt nå siden den nok er mer tøyelig enn sist. Ellers er jo formen uendelig mye dårligere. 100% sykemeldt. Sist var jeg litt kvalm, men ikke mer enn at jeg holdt meg i full jobb de ukene jeg sto på. Ellers er det mindre sjarmerende generelt denne gangen, misforstå meg rett. Barnet er like ønsket og velkomment, men det kjennes ikke like "stort" på en måte. Sist gang var det mer altoppslukende og jeg tenkte ikke på annet og planlagte alt mulig fra første stund. Nå tar jeg det mer som det kommer og har ikke knyttet meg så veldig til frøet foreløpig. Endret 28. oktober 2012 av 2010 Mammaen
jaaada Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Signerer 2010mammaen! Merket mest med nr 1pluss var mer opptatt av alt som skjedde og utvikling. Med nr 2 hadde jeg rett og slett ikke tid å følge så godt med eller kjenne etter og nå med nr tre tenker jeg ikke over at jeg er gravid, er halvveis;) Har ikke vært dårlig med noen men merket mest il nr 1, var mer trøtt og kjente alt strakk seg.
Jada-har fire små Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Svangerskap nr 2 gikk mye fortere og fødselen var rene himmelen i forhold til nummer en:) Ellers var det omtrent det samme etter hva jeg kan huske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå