Hege72 Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Endelig gravid! Takket være Jon Hausken og hans team! Og litt ros til meg og, jeg har kuttet ut koffein da det kan densette fruktbarheten med 50% ( kaffe, sort te, brus ) sukker og hvetemel og raske karbohydrater. Etter å ha prøvd flere klinikker med negativt resultat og leger som ikke er interessert i å prøve å finne ut årsaken valgte jeg å ta en samtale med Jon Hausken. Han så med en gang hva som var galt utifra mine papirer og satt meg på et nytt opplegg. Det viste seg at jeg hadde 7 i sukkernivå og det er innenfor normalen ifølge min private lege, men i prøverør er det alt for høyt. Hausken sier at jeg har problemer med å få eggløsning og da blir ikke eggene brutt ned i eggstokken etter eggløsning og nye blir ikke produsert. Det vil si at når jeg har vært gjennom prøverør så er det gamle egg som blir tatt ut. Det var sånn jeg forstod det. Flere mnd i forkant har jeg også tatt multivitamin, D vitamin, omega 3 ( ikke 6 og 9 ) betakaroten, q10, b vitaminer, selen, magnesium og bidronningele. Den skal tas 1. dag mens og til eggløsning ( kun da og ikke lenger ) Jeg fikk ut flere egg og alle ble befruktet med ivf. Personlig rekord for meg! Satt inn to perfekte egg som var firedelte. Så det er håp bare man prøver lenge nok.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Endelig gravid! Takket være Jon Hausken og hans team! Og litt ros til meg og, jeg har kuttet ut koffein da det kan densette fruktbarheten med 50% ( kaffe, sort te, brus ) sukker og hvetemel og raske karbohydrater. Etter å ha prøvd flere klinikker med negativt resultat og leger som ikke er interessert i å prøve å finne ut årsaken valgte jeg å ta en samtale med Jon Hausken. Han så med en gang hva som var galt utifra mine papirer og satt meg på et nytt opplegg. Det viste seg at jeg hadde 7 i sukkernivå og det er innenfor normalen ifølge min private lege, men i prøverør er det alt for høyt. Hausken sier at jeg har problemer med å få eggløsning og da blir ikke eggene brutt ned i eggstokken etter eggløsning og nye blir ikke produsert. Det vil si at når jeg har vært gjennom prøverør så er det gamle egg som blir tatt ut. Det var sånn jeg forstod det. Flere mnd i forkant har jeg også tatt multivitamin, D vitamin, omega 3 ( ikke 6 og 9 ) betakaroten, q10, b vitaminer, selen, magnesium og bidronningele. Den skal tas 1. dag mens og til eggløsning ( kun da og ikke lenger ) Jeg fikk ut flere egg og alle ble befruktet med ivf. Personlig rekord for meg! Satt inn to perfekte egg som var firedelte. Så det er håp bare man prøver lenge nok. Gratulerer!!
Gjest Trulte med to små Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Å gratulerer sÅ mye!!! Og gratulerer med 40 Årsdagen om den har vært eller snart er! Det er virkelig gode nyheter nÅr man har forsøkt sÅ lenge! Jeg ønsker deg masse lykke til!
Ele Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Gratuleeeeeeerer, så utrolig deilig, og så utrolig fortjent, jeg er lykkelig på dine vegen!! :D
FrkKværner Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer så mye:) Den flotteste gaven man kan få
Lillie Vanillie Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer med både positiv test og 40-års dag! Så utrolig bra at du endelig fikk riktig oppfølging og lykkes. Hausken står på min liste hvis de tre offentlige forsøkene ikke lykkes.
Glow2011 Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer så masse Vi har Hausken tvillinger på 9 mnd og er strålende fornøyd med klinikken. Jeg reduserte på egenhånd på sukker, hvetemel og levde etter en moderat lavkarbo filosofi, før vi startet med IVF. Dette gjorde at jeg etter 1 år hadde null symptomer på min PCOS, da Hausken undersøkte meg. Jeg har insulinresistens og fikk svangerskapsdiabetes, men fortsatte bare mitt sunne kosthold og hadde fine målinger hele svangerskapet. Så foreslår veldig at du fortsetter ditt sunne kosthold og nyter graviditeten. Det er så velfortjent!
Høst72 Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer så mye med både positiv test og med 40-årsdag! Jeg er også gravid med en liten Hausken-spire, 12+6 i dag! Lykke til videre!
Glow2011 Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Gratulerer så mye med både positiv test og med 40-årsdag! Jeg er også gravid med en liten Hausken-spire, 12+6 i dag! Lykke til videre! Så kjekt å høre Høst72! Endelig din tur, så glad på dine vegne Masse lykke til med graviditeten
Stjernemagnolia Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Åhh, sÅ flott Å lese du endelig har lykkes. Gratulerer med graviditet og den store dagen!
Evigoptimisten Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 Gratulerer så mye Høst72 Blir glad av å lese slik historier! Man må aldri gi opp. ønsker deg alt godt!
ragna79 Skrevet 1. november 2012 #16 Skrevet 1. november 2012 Gratulerer så mye! Blir så glad når jeg leser sånne historier. Har selv en Hausken prins på snart 15 måneder og er enig med deg att de er bare heilt topp heile teamet der nede! Lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå