Gå til innhold

Til dere som testet positivt før IKM...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nåharjeglystpåno3

Hvor mange dager før IKM var det og hva graviditetstest brukte dere???

Testet positivt en uke før IKM med billigstrimmel og med CB ukeindikator:) Men tror nok ikke det er vanlig at det slår ut så tidlig. Jeg produserer raskt og mye hcg ved graviditeter og det fører også med seg at jeg er MYE og LENGE kvalm, sa legen.

Gjest nåharjeglystpåno3

Ahh.. jeg har testet med billigstrimmel 4 dager før IKM og har aldri sett en så negativ test, hehe.. Mistet litt håpet... :(

Ikke mist håpet! Det mest vanlige er nok å ikke få positivt svar før tidligst IKM, eller til og med ei uke etter. Så håpet må være der litt til:) Jeg krysser fingre og tær for deg:)

Annonse

Annonse

Testet positivt med billigstrimmel 4 dager før IKM denne gangen :)

var den tydelig da eller måtte du legge masse godvilje til for å se en strek?

Den var ganske svak... Sånn at mannen min ikke var helt med på at det var en strek der ;)

Dagen etter var den faktisk like svak... Tok en CB + to dager etter hvor man tydelig så et plusstegn ganske fort. Også en med ukeindikator etter det igjen som viste 1-2. Først en uke etter dette viser billigstrimmel helt sterk strek :)

Testa aldri før 10 dpo så vet ikke om den hadde vist positvt før dette, men tviler. Siden den var sååå svak 10 dpo :)

Hvor tidlig kan man teste med CB ukeindikator da? Hvis jeg tester med den imorgen, og den viser ikke gravid.. vil det da si at jeg ikke er gravid?

Det er folk som har veldig lav hcg som ikke får noe svar før etter ikm. Eg er nok en heldig.

og testet du også dagen før f.eks, der den var HELT negativ?

Jeg mener kan den forandre seg fra helt blank til en strek over ei natt?

Ja, den forandrer seg gjerne over natta. Men ikke fra blank til sterk strek, det går gradvis. Jeg testet negativt 9 dpo og positivt 11 dpo, forholdsvis tydelig strek, dog svak, men vi var ikke i tvil om at det var en strek der. I går 13 dpo fikk jeg litt sterkere strek.

Har hørt om noen som ikke fikk positiv test før flere uker etter ikm, så ikke fortvil! :-) lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...