suuuk!!! Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Hei er det noen her inne som har erfaring med blødninger i uke 7. Det startet med lyst slim med bitte litt blod i ca 4 dager, så begynte det å blø mer friskt rødt blod. Nå i helgen har det blitt mørkerødt slimaktig blod sammen med det lyserøde. Jeg har blødd ca to bind til sammen på en uke i mengde, jeg har ingen smerter men frykter dette er en sa. Har noen opplevd det samme hvor det ikke var en sa?
Februargullet2013 Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 jeg blødde i begynnelse selv,tror ikke det er uvanlig. Jeg er nå 26 uker og 2 dager på vei, og den lille har det fint . kanskje det er festingbløding?
LittleBee Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Det beste er vel å ringe legen og få en tidlig ul, så slipper man å lure Lykke til!
peek-a-boo Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg hadde småblødninger daglig fra uke 4 til uke 8, etter det noe sjeldnere, men har det fremdeles enkelte dager og er nå i uke 13. Veksler mellom brunt/rosa utflod og friskt blod, men er heldigvis ikke mye. Lege og gynekolog sier at det er helt normalt, men jeg får ekstra oppfølging. Babyen hadde det bra (UL uke 6 og 9), og blødningene skyldes blodansamlingen i livmoren. Sannsynligvis er alt bra med dere, men ta kontakt med legen din, h*n sender deg sannsynligvis videre til UL. Jeg vet alt om hvordan det er å gå og bekymre seg... Lykke til:)
Gammelamazon Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har i to svangerskap hatt blødning rundt uke 6-7, og tror jeg blødde omtrent like mye som deg. Ingen smerter, og det gikk helt fint begge gangene:-) Den gangen det endte i en veldig tidlig spontanbort, derimot, hadde jeg mye større blødninger (noe mer enn en vanlig mens), og skikkelige menssmerter. Har inntrykk av at kombinasjonen blødninger og smerter er "skumlere" enn bare blødning!
Ms.Smith Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Hei! Jeg har hatt to blødningsfrie svangerskap bak meg, men denne tredjegangen har jeg blødd litt. Var brunt i nesten 14 dager i uke 5 og 6. (Trodde da det var uke 7 og 8, men ble satt tilbake på UL- da jeg fikk se et bankende hjerte i uke 6). Blødde en dag i uke 7 og en dag i uke 8. Har bestilt ny tidlig UL nå i uke 12- neste uke, men jeg REGNER jo med at jeg fortsatt er gravid siden jeg sliter med kvalme og urolige ben. Så hos meg ser det ut til å ha gått bra! MEN jeg har en venninne som mistet i MA- og hun hadde akkurat lite like blod som meg. Så det er umulig å vite i hver enkelt sak før man har vært på UL. Så spørs om du ikke bare bør ringe legen- ikke fordi de kan gjøre noe, men fordi det kan hjelpe deg å slappe av Evt ta to hcg prøver med noen dagers mellomrom for å se om resultatet stiger eller synker! Lykke lykke til
suuuk!!! Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2012 takk for all oppmuntring og gode svar. Har nå fått beskjed om at det var en sa. Hcg er synkende og graviditets symtomene jeg hadde er borte. Lykke til videre til dere alle. Det var ikke vår tur denne gangen!
Hugs Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 (endret) takk for all oppmuntring og gode svar. Har nå fått beskjed om at det var en sa. Hcg er synkende og graviditets symtomene jeg hadde er borte. Lykke til videre til dere alle. Det var ikke vår tur denne gangen! Trist å høre og du skal vite at det er mange som føler med deg. Hadde selv SA for noen uker siden, var da 6 uker på vei. Var hos gynekolog i dag og jeg fortalte at jeg brukte nettet for å finne informasjon. Det måtte jeg slutte med, og han sa det var helt trygt å prøve igjen med en gang for nytt egg lå klart! Ikke sant at man trenger å vente dersom man er klar for nye forsøk. Så masse lykke til neste gang!! Endret 1. november 2012 av Hugs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå