Gå til innhold

Dere er så flinke med navn her, så kan dere hjelpe tanten min litt?

Anbefalte innlegg

Ho venter Tvillinger i Februar, Jente og Gutt, Ho har 2 barn fra før og han har 2 fra før,dette er deres første sammen. Hva liker dere best, og kom gjerne med flere Forslag også :

Michael og Martine

Savannah og Sebastian

Lucas og Linnea

Viljar og Sofie

Theodor og Mathilde

Johannes og Caroline

Endret av snartmamma2013

Fortsetter under...

"Ho venter tvillinger i februar, 2 gutter"

Og du setter opp 1 guttenavn og 1 jentenavn...

hmm...

Også va d en periode vi va lei navnemaset, for du spurte for fam.medlemmer meg her og der-og da sa du d ikkje va fleire i nær omgangskrets som skulle ha baby...så eg trur dette er langt fra siste navnetråd fra deg...

Endret av løvemamma29

"Ho venter tvillinger i februar, 2 gutter"

Og du setter opp 1 guttenavn og 1 jentenavn...

hmm...

Også va d en periode vi va lei navnemaset, for du spurte for fam.medlemmer meg her og der-og da sa du d ikkje va fleire i nær omgangskrets som skulle ha baby...så eg trur dette er langt fra siste navnetråd fra deg...

Skrev feil jeg. Skal ikke mase,skal bare hjelpe henne,er ikke noe flere da, skal ikke mase,det lover jeg :). Skal bare hjelpe henne,så skal jeg kun svare på hva folk skriver da :). og vi visste ingenting at ho ventet barn før Fredagen :) Da hadde ho vert på 3D. Alle ble veldig Overrasket,for ingen trodde at de ville ha flere barn.

Annonse

Ho spurte meg. Har rapport innlegget og håper det blir slettet snart. LEI grinete folk her inne. bare tull synes jeg, maser ikke i det hele tatt, må være lov og legge inn flere innlegg en et.

Synes du må tåle at folk spør deg, når du oppgir navnene til barna til andre mennesker i ett innlegg. Og det går an å ikke være frekk. Virker som det er du som er grinete! Går an å prate ordentlig til folk, da får du ordentlige svar tilbake også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...