Gå til innhold

Nå begynner det å bli kaldt ute

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjøpte en pierre robert i str 46. litt lang på bena, så bruker en ekstra truse utenpå ;) Jeg har også tatt en gammel stillongs og klipt i stykker strikken i livet. Skulle ønske en gravidklærprodusent lagde ullstrømpebukser, hehe, så hadde man slippi hjemmelagde varianter ;)

godt det er flere enn meg som sliter med det problemet her! Jeg fant noen i ull på en butikk, men jeg syns det var litt råflott å gi 499 for en tynn ullstrømpebukse som jeg jo bare skal bruke denne sesongen her (og evt når nestemann finner det for godt å komme)..

Kall meg gjerne gjerrig, men akkurat strømpebukser og sånt er det storforbruk på her i gården, de slites veldig fort pga håpløst ganglag, og det spiller ingen rolle om jeg kjøper dyre eller billige, så da vil jeg heller kjøpe fem billige enn en dyr som blir ødelagt like raskt..

Uff ja så det er ikke bare jeg som sliter med å finne! Pierrober i str 36 syns jeg allerede er super lang i bena, men skal sjekke ut kari traa;) kanskje jeg å må ty te å klippe i noen gamle varianter, jeg kan umulig gå uten ull;)

Jeg som er vant til å gå i ullundertøy hele vinteren, fikk plutselig litt lettere panikk her om dagen da jeg skjønte at det ikke er bare-bare å finne en gravid-ullunderbukse, hehe. Jeg har foreløbig ei janus-bukse fra i fjor som er ødelagt i strikken, så den passer ganske bra under magen.

Leste et tips om å bruke en stor herrebukse og snu den bak-frem. Så mamma skal kjøpe ei til meg som pappa kan bruke etter meg :) Hvis ikke den passer, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt avhengig av ull om vinteren :-) Må kanskje frem med symaskin og sy i en stor kile foran? :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...