Gå til innhold

Hva er det som gjør at magen viser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er selv i uke 18 og har ikke bump enda... Men, er selv av den fyldige sorten, så. Å nok vente en stund til...

De som får tidlig er som regel ganske så tynne fra før, har forovervendt livmor og mulig mye vann.

Er selv i uke 18 og har ikke bump enda... Men, er selv av den fyldige sorten, så. å nok vente en stund til...

De som får tidlig er som regel ganske så tynne fra før, har forovervendt livmor og mulig mye vann.

Visste ikke at det hadde noe å si :) Har bakovervendt livmor jeg :) Er ikke tynn heller. Får ikke se det før sent, hehe.

Er selv i uke 18 og har ikke bump enda... Men, er selv av den fyldige sorten, så. å nok vente en stund til...

Visste ikke at det hadde noe å si :) Har bakovervendt livmor jeg :) Er ikke tynn heller. Får ikke se det før sent, hehe.

Jeg er litt bakovervendt, men fikk masse mage sist. Noen som bærer inne i kroppen så det nesten ikke vises.

Annonse

Jeg er litt bakovervendt, men fikk masse mage sist. Noen som bærer inne i kroppen så det nesten ikke vises.

åja, litt individuelt da sikkert. Jeg vet ikke om jeg er litt eller veldig bakovervendt. Skal til legen til uka, kan spørre om det :)

Synes jeg har litt mage allerede, men det er vel fordi jeg er veldig oppblåst nå.

åja, litt individuelt da sikkert. Jeg vet ikke om jeg er litt eller veldig bakovervendt. Skal til legen til uka, kan spørre om det :)

Synes jeg har litt mage allerede, men det er vel fordi jeg er veldig oppblåst nå.

Er du kommet langt? Merker at magen blir hardere når det babybumpen som er gjeldende. Vises ikke på meg enda, men jeg kjenner det på klærne mine, at det ikke går å lukke buksene fordi magen er for hard og det blir vondt.

Er du kommet langt? Merker at magen blir hardere når det babybumpen som er gjeldende. Vises ikke på meg enda, men jeg kjenner det på klærne mine, at det ikke går å lukke buksene fordi magen er for hard og det blir vondt.

Nei, bare 8+5 :) Er nok luft som vises. Ja, buksene er litt trange, hehe..

Har jo et så inderlig ønske om at babymagen skal vise fort når den tid kommer, hihi :) Rundt mens har jeg en bitteliten kul som kan minne om en bittebittebitteliten babykul. Normalt er jeg svært tynn (40 kg og 165 cm) med antydninger til magemuskler (altså helt flat og stram mage). Så det vil vel kanskje vise tidlig på meg, da? Lov å håpe!

Hormonene gjør oss oppblåste, gjør tarmene fullere og magemusklene slappere. Og når du er 10 uker kan det også være at livmora begynner å titte frem ;)

Selv er jeg i min 9. uke og ser 4 mnd gravid ut!! Begyndt å bruke mammabukser allerede, men kjenner ikke livmoren ennå utenpå! Jeg er liten av vekst, så ser kanskje ekstra godt på meg.. Folk er så ulike. Noen ser ikke gravide ut før de er over halveis :P

Annonse

Sist våknet jeg plutselig en dag (rundt uke 12) og såg skikkelig gravid ut. Bar barnet veldig "utenpå" forrige svangerskap (som bare er 13 mnd siden) så regner med at magen kommer fort/fortere denne gangen. Er nå i min 9. uke - å jeg kan fortsatt holde inne magen for å unngå å vise magen (heldigvis) ;) Kan godt holde seg slik til jeg har vært på tidlig UL og sett et bankende hjerte (forhåpentligvis!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...