Gå til innhold

Ofte og lange hodepiner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her, mem har kjent migrene og legen tror det er denne som arter seg anderledes i graviditeten . Vært inne på føden/poliklinikken et par ganger og pga jeg har vært redd for svangerskapsdiabetes. Fikk med resept på paragin forte men den tok ikke smerten ble bare trøtt:/ vart opptil en uke av gangen:(

Endret av lillebie på`n igjen

Annonse

Står i gravidboka mi som jeg fikk på helsestasjon at det ikke er uvanlig å få sitt første migreneanfall som gravid.....skrev feil over her, jeg har vært bekymret det kan være pga svangerskapsforgiftning (ikke sv.diabetes) man skal være obs på nyoppstått hodepine pga det, men regner med dette er utelukket om du har hatt dette flere ganger siden du ble gravid og har vært på kontroll i mellomtiden. Min migrene har jeg hatt siden tenårene og hele familien har det,

Kan være greit å ringe jm eller lege i morgen og spørre om du kan ta med urinprøve og ta er blodtrykk. Jeg har fått beskjed å ringe føden ved ny/anderledes hodepine så man kan få en sjekk der også formål utelukke sv.skaps forgiftning ...det kan utvikle seg veldig raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...