*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Hei hei. Jeg er ei jente som har vært her inne på ass befruktning til og fra over flere år. Jeg har ei jente født i 2007, som er unnfanget med ICSI metoden. Har en sønn som er født i 2008. Han er 1 fryseforsøk. Det har nå gått 5 år, og vi har 2 befruktede egg på frysern, og er i gang igjen nå. Siste frist for å få "UKA" var i dag, og tenk... "UKA" kom i dag . Men spørsmålet mitt er; jeg husker ikke hvordan det var å gå på progynova. Hva er den godt for? Hva gjør den med kroppen, og hvor lenge skal man stå på den. Har skjønt at det er et østrogentilskudd som skal hjelpe kvinner i overgangsalderen. I mitt tilfelle har den jo en annen misjon. Jeg ble tatt litt på senga, da jeg brått fikk en tlf fra Riksen om at vi var i gang. Fikk liksom ikke spurt så mye. Tusen takk for svar;) Mvh ei som ikke har vært i gamet på mange år
Gjest Trulte med to små Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg mener å huske at den blir brukt for å "modne" livmorslimhinnen slik at den skal bli klar til innsett ved fryseforsøk. Jeg har gått på progynova et par ganger, men husker ikke dosen jeg tok pr dag. Lykke til!
*venter en liten gutt feb* Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 brukte det i fryseforsøk for å få tykke slimhinner og hindre eggløsning.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 og tok tab morgen middag og kveld,
Splenda Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg går også på Progynova nå, 2 mg 3 ganger daglig. Som skrevet over her skal den forhindre utvikling av follikler (eggposer) i eggstokkene og å bygge opp livmorslimhinnen. Progynova skal brukes helt til du tar graviditetstest etter rugeperioden. Og dersom du er så heldig at testen er positiv så må man vanligvis fortsette å bruke Progynova og Lutinus (eller andre typer progesteron) til og med svangerskapsuke 9. Lykke til, krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå