Gå til innhold

Straffer hun meg?

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Anbefalte innlegg

Har en jente på 1,5, år som har vært på samvær med pappaen sin idag. Kjempeglad for å se han som hun alltid er, men når hun kom hjem i ettermiddag var hun ikke like fornøyd. Ikke ville hun sitte på fanget, ha kos, jeg fikk så vidt se på henne, før hun slang med hodet og gryntet. Hun ville ikke ha grøt, hun ville absolutt ingenting...bare sutring :(

Hun pleier å være trøtt og klengete vanligvis, med idag tålte hun meg rett og slett ikke...er det seperasjonsangsten som spiller inn her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984485-straffer-hun-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Min datter var slik de første ukene etter barnehagestart. Hun var 16 mnd. da hun begynte glad og fornøyd hver dag ved levering, koste seg stort i barnehagen og var et "monster" hjemme.

Jeg tok opp dette med barnehagen og de mente at hun straffet meg og at hun var sint fordi jeg forlot henne. Det gikk seg til etterhvert.

Det kan høres ut som om hun gjør det samme og jeg vil tro at det går seg til etterhvert. Ta en rolig tilvenning på samvær slik at hun venner seg til å være borte fra deg.

Ja, det tror jeg. Hun har ikke sett deg på noen timer og nå skal du straffes. Vi hadde vår jente på 1,5 år på overnatting i går hos min bror og samboeren og i dag har vi hittil brukt 1,5 t på leggingen :( Hun er hyyysterisk! Håper virkelig natten blir litt bedre enn dette! :) Alt hadde gått så fint hos de i går og i dag, hun har vært en sol, men nå skal mamma straffes! Pluss at hun er bok redd for at jeg skal gå :(

Hun har bodd med han fra fødsel-14,5 mnd, og har siden vi flyttet hatt samvær, men det er først idag hun har vært sånn mot meg. Hun har gått i bhg i 3 mnd, og det går veldig fint hjemme også...

Hun har også vært hysterisk før etter å ha kommet hjem fra faren, men hun har aldri ikke villet være med meg. Etter bhg eller samvær begynner hun å gråte dersom hun ikke ser meg, så jeg får være litt ekstra obs på det, jeg har rett og slett tatt litt lett på det, og tenkt at hun bare er sliten etter en lang dag.

Stakker lille gulljenten min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...