Gå til innhold

IKM imorgen... FLERE?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikker ikm i dag, men ble nyskjerrig på om du fikk tr? :)

He he...jo takk for det! Fortsatt ingen tegn....! Veldig spent! Og går og sjekker hele tiden....Huff... Har ingen test her heller, og jeg som pleier og være godt forberedt og spanderer gjerne et par CB pr mnd bare for å være sikker. Søndag, sykt barn og mann på jobb (som jeg prøver å smiske til en tur innom døgnåpent apotek sånn at jeg iallefall vet imorgen tidlig om psyken holder TR unna....Noe jeg forøvrig aldri har opplevd!)

...... SPENNNEDE!!

Hadde ikke noe tro på denne mnd pga bare negative ELtester, men har tatt blodprøve dag 21 for å sjekke om jeg da ikke har EL, og tror svaret sa at jeg har hatt EL. Altså: eggløsningstestene fra CB virket ikke...

Drøyt hvis jeg er gravid med negative ELtester, men nå er jeg i ferd med å bli skrullete her!

Får vente litt med å juble...! he he

Har IKM i dag, men ingen tegn i det hele tatt. Nå er jeg ikke sikker på hvor lange syklusene mine er, regnet 32 med IKM i dag, men kanskje den er lengre? Har hatt morsomme plager den siste uka også.. Oppblåst, småkvalm, på tirsdag hadde jeg supermenssmerter (slike man har rett før TR), er fremdeles trøtt som en strømpe og tisser hele tiden.. Har tatt to tester, en 6 dpo (rsfu) og en 12 dpo (cb digital), begge negative... Hvis jeg ikke er gravid så synes jeg TR bare kan komme så vi kan forberede oss på neste pp.. :)

Har IKM i dag, men ingen tegn i det hele tatt. Nå er jeg ikke sikker på hvor lange syklusene mine er, regnet 32 med IKM i dag, men kanskje den er lengre? Har hatt morsomme plager den siste uka også.. Oppblåst, småkvalm, på tirsdag hadde jeg supermenssmerter (slike man har rett før TR), er fremdeles trøtt som en strømpe og tisser hele tiden.. Har tatt to tester, en 6 dpo (rsfu) og en 12 dpo (cb digital), begge negative... Hvis jeg ikke er gravid så synes jeg TR bare kan komme så vi kan forberede oss på neste pp.. :)

Argh...spennende dager for deg også da!

Jeg flyr på do hele tien nå...sjekker og sjekker... Mannen min skal kanskje få tak i et par tester ikveld, og da spørs det vel ikke om jeg sjekker allerede ikveld.. Begynner å få trua nå.. jeg pleier alltid å få det på dag 27-28, og nå er det jo sent på ettermiddagen 28... Hm...

Hadde vært stas...men prøver å ikke tro så veldig mye før det er bevist....! Puh...!

Jeg testet negativt på fredag (og da testet jeg mest fordi jeg ville inn på sykehuset å få morfin) så sa sykepleieren at det var veldig tidlig å teste nå.. Er vel bare noen få, eller tvilling. ++ som produserer hcg så tidlig. :) Håper jo veldig at spiren sitter allerede i første pp..

Annonse

Jeg testet negativt på fredag (og da testet jeg mest fordi jeg ville inn på sykehuset å få morfin) så sa sykepleieren at det var veldig tidlig å teste nå.. Er vel bare noen få, eller tvilling. ++ som produserer hcg så tidlig. :) Håper jo veldig at spiren sitter allerede i første pp..

...venter fortsatt....

Jeg har ikm på tirsdag gog fikk i ettermiddagen en svak positiv test. Spennende!

Lykke til!

Spennende!!!

Jeg håper mannen kommer hjem med en test nå om en times tid...men usikker på om jeg stoler på kveldsurinen....! Hm... Bad han kjøpe to...!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...