Megamage Skrevet 27. oktober 2012 #1 Del Skrevet 27. oktober 2012 Har googlet masse og finner ikke svar noe sted, lurer på om det er noen av dere som har opplevd noe lignende: Er 5 uker og 3 dager i dag, tredje svangerskap. Har alltid løpt en del. I begynnelsen av de to første svangerskapene (rundt beg. av uke 4) opplevde jeg at det gjorde veldig vondt i korsryggen når jeg prøvde å løpe. Bare dager før var det ok, men med disse smertene ble det helt umulig. Så jeg ga opp etter et par forsøk, og løp ikke i noen av svangerskapene. Nå skjedde akkurat det samme. Merker ikke noe når jeg går, det er kun ved løping. Men i dette svangerskapet er jeg fast bestemt på å holde meg i bedre form. Så i dag prøvde jeg igjen, og da var smertene plutselig borte. Det burde jeg jo være kjempeglad for, men nå har jeg begynt å bekymre meg også. Kan det være noe galt, siden smertene har opphørt? Føler meg ellers veldig gravid med mange av de samme symptomene jeg har hatt tidligere. Noen som har hatt lignende smerter, og blitt kvitt dem ganske kjapt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984465-smerter-ved-jogging-i-begynnelsen-av-svangerskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå