Gå til innhold

Flere studenter/elever her? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan tenker dere på med økonomi og videre med utdanningen? :)

Jeg har bestemt meg for å gjennomføre dette året, har heldigvis veldig forståelsesfulle lærere som er åpen for at jeg skal få gjøre studietid/ekstra oppgaver istedetfor å være tilstede til timen(e) hvis jeg har en forferdelig dag :)

økonomien ellers er ikke så mye å skryte over siden jeg ikke har mulighet å jobbe itillegg til skolen, så heldigvis har samboeren min god lønn så vi skal klare oss fint :)

Student på høgskole her :) Har obligatorisk oppmøte og sliter med å følge studieprogrammet pga følger av svangerskapet. Derfor er jeg sykmeldt og i permisjon. Kjenner det er kjipt å utsette skolegangen så lenge, da dette ikke var planen, men så er det ikke så mange ganger i livet man går gravide heller :) økonomien blir stipend som før, ingen jobb.

Titter innom fra 2. tri :) Studerer ved unviversitet, men har heldigvis lite obligatorisk oppmøte dette semesteret. Så det blir endel selvstudie på meg om dagen da formen ikke er på topp. Tenker å bruke 1 eller 2 semestre ekstra på utdannelsen da jeg har noen fag jeg ikke kan ta før mini er gammel nok til å begynne i barnehage. økonomien består av stipend på oss, da både jeg og sambo er studenter. Men vi skal nok få det til å gå rundt :) Får jo grei utbetaling i mnd, også bor vi ganske billig, har jo heller ikke noe lån vi skal betale ned på enda :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...