Gå til innhold

Hva kaller dere spiren for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kaller den for goklompen eller spiren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke lov av min mann å kalle den reken for det er mat:) så blir vel knøtte eller lille gull:)

Skrevet

Lillesøster! Hihi, kan godt hende det er en gutt :P bare blitt sånn.

Skrevet

Vetlaknuten siden min mann heter Knut-Erik

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg kaller den ikke for noenting, sier bare at jeg er gravid når jeg snakker med mannen. Klarer ikke helt å forholde meg til det enda merker jeg, selv om det selvfølgelig er en meget velkommen spire. Tror det er en måte å beskytte seg litt på, ettersom jeg er så kort på vei.

Skrevet

Her sier storebrødrene, pappaen og jeg Felix:)) han fikk navnet etter ordinær ul:)

Skrevet (endret)

Arbeidstittelen er foreløpig Lillebebis ;) Mulig det forandres dersom vi får vite kjønn på ordinær UL...

Endret av Nikamo
Skrevet

Mini :) Kalte storesøster det samme når hun var i magen :)

Skrevet

Den lille er navnet tidlig i graviditeten før vi evt. før vite kjønn

Skrevet

Vi kaller de mye rart, men jeg kaller de vel mest minibabyene eller bittebabyene, mens mannen kaller de for barna :) Også kaller vi de jo tvillingene og twinsa ;) Kjært barn har mange navn :)

Skrevet

Kalte den for knerten idag. Har en veldig følelse at det blir en gutt denne gangen. Da passer det dårlig å kalle spiren for snuppelupp:;)

Skrevet

Frøet, eller pannekaka (etter en samtale mellom min sønn på 4 og kjæresten hans)

Skrevet

Eh, vi kaller h*n for Oddleif! Haha! Vet ikke om det er jente og gutt, og sist jente ble også kalt Oddleifen, så klarer visst ikke helt å slutte med den. Det blir ikke Oddleif som navn uansett altså!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...