Gå til innhold

Nøytrale babyklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har tips til butikker som har fine, nøytrale babyklær? Jeg har en overraskelse i magen, og sliter litt med å finne klær jeg synes er fine. Det er masse fint tøy, men i rosa eller blått :) Bor i Akershus, ca 30 minutter fra Oslo.

Det er forresten også min første dag i 3. trimester :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NameIt, cubus, lindex, H&M har noen fine klær:)

Skrevet

Kappahl sin serie newbie har mye hvitt og olastoff, fine og rimelige klær.

Skrevet

sliter med det samme. Helt ok, men der er utrolig mye mere fint i gutte/jente farger.

Har kjøpt grå ulldress på spar kjøpp og suplerer med lyseblå/rosa lue, når mini er kommet :-)

Skrevet

Takk for tips!

Skal sjekke ut Cubus og KappAhl, for der har jeg ikke vært ennå. De andre stedene som er nevnt synes jeg hadde lite fint i kjønnsnøytralt. Name-it hadde mange kjempefine klær, men det var i rosa eller blått :)

Jeg skal strikke et sett også, og da kan jeg jo velge farger som jeg vil selv og som går til begge kjønn :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Takk for tips!

Skal sjekke ut Cubus og KappAhl, for der har jeg ikke vært ennå. De andre stedene som er nevnt synes jeg hadde lite fint i kjønnsnøytralt. Name-it hadde mange kjempefine klær, men det var i rosa eller blått :)

Jeg skal strikke et sett også, og da kan jeg jo velge farger som jeg vil selv og som går til begge kjønn :)

Må pipe hvis du finner noen butikker med pene nøytrale klær da :) vet ikke kjønn selv, men er jo 36 uker om 2 timer da. Så snart kan jeg jo kjøpe i farger :)

Jeg har ikke funnet noe pent nøytralt :/

Velkommen inn i tredje trim! :)

Skrevet

JEG OXO VENTER EN OVERRASKELSE.

har omtrent ikke kjøpt noe klær. har 8 uker igjen.

sparkjøp har mye fint. butikken ligger i mjøndalen/drammen, men de har oxo en nettside.

jeg har tenkt til å handle der. mye fint og billig

Skrevet

Så morsomt at det er flere med overraskelse i magen :) Vi ville ikke vite kjønn, og sånn bortsett fra på klesfronten er vi godt fornøyde med å ikke vite.

Skal sjekke sparkjøp.

Har tenkt å kjøpe en sparkebukse fra Nøstebarn (mye fint og dyrt der :) ) i brunt. Brunt kan fint kombineres med rosa eller blått. Jeg må nok kjøpe en body i rosa og en i blått som kan bli med på sykehuset. Får kjøpe noen som ikke er så dyre så jeg ikke får dårlig samvittighet over bomkjøpet :)

Skrevet

på tirsdag skal jeg på oppfølgings UL, for å sjekke om morkaka har heist seg litt. (den lå for langt ned i uke 18)

håper jordmor klarer å skjule kjønnet denne gangen oxo.

jeg regner med at bestemora til mini kanskje handler litt før hun kommer på sykehus besøk. ;) da kan jo hun kjøpe en "reise hjem dress" i riktig farge. :)

jeg personlig liker best grønn, gul og sånne sterke farger.

har ikke noe til overs for lyserosa og lyseblått.

kommer til å sy endel klær selv etterhvert.

morro med klær ingen har like. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...