Gå til innhold

dekorbånd isteden for glitter på juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så veldig fan av glitter på juletreet. Jeg klarer virkelig ikke å finne noe glitter som jeg synes er fint. Har derfor lurt på om jeg skal prøve dekorbånd isteden.

Er det noen som har erfaring med dette?

Ellers om har bildeeksempler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du ha noen av delene da?

Jeg er heller ikke fan av glitter på treet og bruker det derfor ikke, trenger ikke erstatte det med noe.

Skrevet

Hvorfor skal du ha noen av delene da?

Jeg er heller ikke fan av glitter på treet og bruker det derfor ikke, trenger ikke erstatte det med noe.

Fordi jeg synes det er litt stusslig uten. Vi bruker ikke flagg heller, og jeg synes kun lys og kuler er litt "lite"

Jeg så et stort juletre i en interiørbutikk i fjor hvor de hadde brukt dekorbånd rundt treet på samme måte som glitter, og synes det var veldig fint. Ha forsøkt å google men finner ingen bildeeksempler....

Skrevet

Hvor stusselig det blir kommer vel an på hvor mange kuler du bruker ;)

Her i huset bor det fire barn så treet er fullt av pynt som er produsert i barnehage og skole, det er også en haug av kuler, bjeller, fugler, sløyfer osv osv. Ungene elsker julepynt og får som regel kjøpe noe de liker på butikken hvert år, resultatet er at vi har mye mer pynt en det er plass til på et tre. De pynter treet selv og gnur så mye pynt på det som det overhodet er mulig å få på, og det stakkars treet hadde vel knelet om jeg prøvde slenge glitter på toppen av det hele...

Men det blir sikkert fint med dekorbånd, har aldri sett det selv, men det blir sikkert bra. Veldig fint med slike "organiserte" pent pyntede trær, men jeg har ikke hjerte til å ta fra ungene gleden ved å pynte juletre på sin måte for at mor ønsker seg et stilrent et ;)

Skrevet

Vi bruker verken glitter eller flagg. Vi kjører en enkel stil på juletreet med kun to/tre farger på kulene/pynten. Har også noen fulgler jeg har arvet fra oldeforeldrene mine, og noen ganger har jeg STORE stoffsløyfer på treet.

Dekorbånd kan sikkert se pent ut det, men klarer ikke helt se for meg hvordan det blir.

Skrevet

Hva er egentlig dekorbånd?

Vi har perlebånd med sølvkuler på treet, det er megafint :-) Et herk å henge opp, så jeg er veldig glad for at jeg bare gjør det en gang i året...

Skrevet

Hvor stusselig det blir kommer vel an på hvor mange kuler du bruker ;)

Her i huset bor det fire barn så treet er fullt av pynt som er produsert i barnehage og skole, det er også en haug av kuler, bjeller, fugler, sløyfer osv osv. Ungene elsker julepynt og får som regel kjøpe noe de liker på butikken hvert år, resultatet er at vi har mye mer pynt en det er plass til på et tre. De pynter treet selv og gnur så mye pynt på det som det overhodet er mulig å få på, og det stakkars treet hadde vel knelet om jeg prøvde slenge glitter på toppen av det hele...

Men det blir sikkert fint med dekorbånd, har aldri sett det selv, men det blir sikkert bra. Veldig fint med slike "organiserte" pent pyntede trær, men jeg har ikke hjerte til å ta fra ungene gleden ved å pynte juletre på sin måte for at mor ønsker seg et stilrent et ;)

Ser den!

Jeg liker bedre de litt stilrene juletrærne. Har kuler i glass, rødt og sølv. Ungene får sitt eget juletre i 2.etg som de kan pynte akkurat som de vil.

Skrevet

Vi har kun silkesløyfer vi! Masse røde sløyfer knytt tett i tett på hele treet. Nydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...