Gå til innhold

Har dere godt opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6uker,tør ikke veie meg,tipper opp 3-4kg...... Huff,håper jeg slutter å være så hol,så jeg ikke legger på meg 30kg.... :o

skjønner godt hva du mener, jeg er også redd for å gå mye opp da det virker til at jeg ikke får trødd nok mat i meg! Konstant sulten!:/

Har ikke veid meg, men kjennes ut som jeg har lagt på meg. Magen kom fort med førstemann oxo, klærne begynte å stramme før jeg visste jeg var gravid :) Jeg trodde bare jeg hadde spist litt mye på ferie :) Etter 4 uker så folk det på jobb, og etter 8 uker måtte jeg fortelle det til foreldre (jobber i barnehage). Pga mange blikk på magen.

Nå er jeg 7+1 og kollegaer kikker veldig. Merkelig hvordan det syns så fort på noen, mens andre kan skjule det i flere måneder. :)

jeg er straks 12 uker på vei og har vel ikke gått opp mer en 1-2 kg, slik har det vert med de andre to svangerskapene også.. men jeg har på slutten endt på 10-15 kg opp.. Vi er alle forskjellig og noen legger på seg mye tidlig andre litt hele veien og noen legger ikke på seg noe før helt på slutten..

Så her finnes ingen fasit heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...