Gå til innhold

Ekstrem tørste, uke 35..

Anbefalte innlegg

Begynte i går kveld, tømte i meg en liter vann, det hjalp ikke mot tørsten. Da hadde jeg drukket normalt hele dagen utenom.. I dag kjennes det ut som jeg tørker ut innvendig, drikker og drikker og drikker.. Er potte tett i nesen og har kraftig hoste om dagene, så kan vel ha en sammenheng med dette, men herregud som jeg håper at denne tørsten gir seg snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984402-ekstrem-t%C3%B8rste-uke-35/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært tørst hele svangerkapet og får vann i munnen når jeg ser saft, brus,juice eller noe som er flytende. Drikker mye vann men det blir kjedelig i lengden. Har aldri opplevd å være så tørst før, og jm sa det er kroppen som trenger mer væske.

Jeg tviler på det er svangerskapsdiabetes, det hadde vel ikke kommet så brått på?

Er sikkert forkjølelsen og feberen som har gjort det :) Men ble helt paff over å klare å drikke så sinnsyke mengder, og likevel være like tørst!

Jeg tviler på det er svangerskapsdiabetes, det hadde vel ikke kommet så brått på?

Er sikkert forkjølelsen og feberen som har gjort det :) Men ble helt paff over å klare å drikke så sinnsyke mengder, og likevel være like tørst!

Nei, sikkert ikke. De andre har nok rett. At man blir mer tørst rett og slett:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...