Gå til innhold

Noen som allerede går bananas og titter på babyklær, vogn o.l ? :)

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg eeelsker babytøy! Jeg har jo to jenter fra før, så om denne lille i magen også er en jente, så blir det sikkert ikke altfor mye shopping(kanskje.. hehe), men blir det gutt derimot.. å halleluja.. kortet kommer nok til å gå varmt er jeg redd ja:D

Titter på nettbutikker allerede jeg skal jeg innrømme.. :)

Vogn har vi allerede klart fra vesla. Brukte bare sportsdelen, så det kommer til å føles som en "ny" vogn når bagdelen skal begynne å brukes.

... men altså.. halloooo.. det er Så mye fint å få kjøpt til babyer!!:)

Hva med dere?:)

Fortsetter under...

Merkelig nok ,så har jeg klart å holde meg unna shoppinga. Sannsynligvis har det noe med kvalmen å gjøre (jeg har aldri hatt så mye på konto, så lenge etter lønn før, som det jeg har nå).

Det frister liksom ikke.

Vi har fått litt i hus da, fra naboene våre som holder på å flytte, og ikke orker å dra med seg babyting de ikke har bruk for.

Vogn tenker jeg foreldrene mine kommer til å kjøpe til oss, det har de i alle fall gjort til mine søsken, men det blir nok noen måneder til det.

Har tittet i mange år allerede jeg :P Men, må innrømme at det er morsommere å titte når man har en i magen :) Vi har lyst til å ønske oss en del ting til jul, selvom det er litt tidlig.. Men tror vi gjør det :)

Har tittet i mange år allerede jeg :P Men, må innrømme at det er morsommere å titte når man har en i magen :) Vi har lyst til å ønske oss en del ting til jul, selvom det er litt tidlig.. Men tror vi gjør det :)

Julegaveønsker blir det nok her også! :D Har ikke helt turt å kjøpe noe ennå, men tror ikke det blir så lenge til...

Eg har en del klær allerede:/ siden vi har drevet med Ivf så har eg alltid kjøpt noe når vi har vert på forsøkene å vi var i Polen i sommer å måtte jo kjøpe noe fra der og:):) Hehe. Vugge, spisestol, seng arver vi:) så mangler stelle ting, stelle bord, litt klær å dyne å madrass å sånn. Men ka trenge me av kler til sommer baby? Eg elske jo di bamse dressene di bruker til vinter men kan jo ikke ha det på sommeren vel? Hehe.

Annonse

Mavat: vi har en X-lander barnevogn vi. Ganske så ukjent, men kjent for joggere vil jeg tro. Den er dansk. Vi kjøpte den ikke fordi jeg jogger så fælt mye.. hehe:D men fordi jeg ville ha en vogn det er fint å ha på tur i skogen. Store hjul og masse fjæring som gjør at babyen ikke rister i vogna når jeg er på skogstur:)

Kjøpte den da vi skulle kjøpe sportsvogn til vesla, da hun var ferdig med bagdelen. Så da "fulgte" bagen med + litt annet ekstra utstyr (sekk, regntrekk, fluenetting for begge delene, stelleveske) og siden vi den gangen jo hadde lyst på et barn til, så var jo det fint. Bagen virker ganske liten, men jeg har målt og den er ikke så liten faktisk:) Men jeg har brukt både lammeskinnpose og voksi-pose til mine to jenter som begge ble født på vinterhalvåret... og jeg tror kanskje ikke det er kjempegod plass til en voksi-pose i vogna altså.. men så blir det jo en sommerbaby da:)... og den kommer til å ha god nok tumleplass oppi der før den sitter og vi bytter til sportsdelen.

Vogna kan absolutt anbefales! Den er veldig.. VELDIG god å trille med.. ja, og spesielt hvis dere er aktive turgåere i skog og på stier. Men i Oslo på trikk osv.. not so much. Hjulene bak sitter bredere enn på vanlige vogner. Ikke alltid like lett å kommer seg gjennom trange dører,kassa på matbutikker osv.

Så lurt å ønske seg ting og klær til babyen til jul da dere! Det hadde jeg ikke tenkt på:) Men.. nå har jo vi alt av utstyr vi da, trenger bare nye klær dersom det blir en gutt. Også må vi ha en ny stelleanordning.

Sommerklær ja.. ja, det er jo fint lite man trenger hvis det blir en varm sommer. Håper på det vi, ikke sant? så blir det mye trilling:)

Jeg og elsker babytøy og har også tittet på nettet og litt i butikker man har ikke turd å kjøpe noe...fikk en påminelse i form av brunlig utflod og litt vondt i ryggen, at det er langt fra sikkert at det går bra denne gangen...litt bekymret så shopping må nok vente litt ;-)

ønske3gull, jeg har en gutt så det ville vært kjekt med litt rosa tøy her;-)

Eg har en del klær allerede:/ siden vi har drevet med Ivf så har eg alltid kjøpt noe når vi har vert på forsøkene å vi var i Polen i sommer å måtte jo kjøpe noe fra der og:) :) Hehe. Vugge, spisestol, seng arver vi:) så mangler stelle ting, stelle bord, litt klær å dyne å madrass å sånn. Men ka trenge me av kler til sommer baby? Eg elske jo di bamse dressene di bruker til vinter men kan jo ikke ha det på sommeren vel? Hehe.

Jeg tenker det er greit med ull/ silke-blanding. Det holder barnet tørt selv om det svetter om det er varmt, uten at det blir klamt :) Nøstebarn sine bodyer og bukser i den blandingen står på ønskelisten :)

Endret av castoslo

Har vert å sitt på baby vuggen i dag ( far familie vuggen til mannen). Er ca 4 år siden den er brukt men den såg fin ut enda:) kan ikke ta den i hus for naboene ser det Hehe:)

Jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt egentlig... Det er så langt frem i tid, og jeg glemmer støtt at jeg er gravid... Er veldig avslappet! Har ingen planer om å kjøpe inn noe særlig før jeg er rundt 6-7 mnd på vei - først da synes jeg at jeg kan føle meg nogenlunde trygg på at det går bra, og at det er noe poeng å kjøpe inn. I mellomtiden koser jeg meg med å kjøpe til 3-åringen vi har fra før :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...