Adamarie Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg fikk det først veldig kraftig sånn i uke 7 tror jeg og synes det er skikkelig plagsomt! Er jo vondt ligge på magen, ha på bh etc. Kjennes akkurat ut som da jeg hadde melkespreng når jeg ammet forrige barn. Hadde ikke vondt i puppene forrige graviditet. Noen som har erfaring med dette? Kommer det til å gå bort snart eller skal jeg ha sånn til uke 40?
☆chiquita☆ Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Syns jeg husker at forrige gang var jeg veldig øm i puppene hele svangerskapet. Værste var å dusje og at vannstrålen traff brystvortene. Det var kjempevondt. Sånn har jeg det nå også, og regner med det vil vare.
♥marita&jentene♥ Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 hos noen går det over etter en stund med andre så vedvarer det hele svangerskapet.. jeg har hatt som deg Adamarie, ett svangerskap med null såre brystvorter og så med nr.2 var jeg nesten ikke sår i det hele tatt, kun litt helt i begynnelsen også litt på slutten, nå er jeg gravid med nr.3 og jeg har hatt såre brystvorter omtrent fra dag 1, jeg er nå 10+1 og håper det avtar litt snart, for det er absolutt ikke noe behagelig:)
Lille molle Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg er også i uke 11 og har det på samme måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå