Tante Gustava Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Noen som har erfaringer med denne? Skulle kjøpe testvinner fra Coop, men det var det nok flere som hadde tenkt for de var selvsagt utsolgt... Og ifølge kundeservicen var hovedlageret tomt så de var usikker på om de fikk inn igjen. Ser at Lindex sin ikke kom så verst ut i testen, så vurderte å kjøpe den istedetfor Reima til dobbel pris for en gangs skyld. Men orker ikke bruke penger på de hvis de er så dårlige at jeg likevel må kjøpe en annen etterhvert Bor forresten i Oslo, så her er det Oslo-klima
jordbærsjokolade Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har ingen erfaring med vinterdressen, men har en høstdress til sønnen min (kjøpt i fjor). Den revner over alt og masse hull i stoffet..og sønnen min er av den rolige typen altså. Men..om vinterdressen kom greit ut i test så hadde jeg trodd på testen:)
Vilruge Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke hvor gammel din er. Her hadde vi vinterdress fra Lindex i fjor, men da var lille baby og var mest i vogna eller bæresela. Dressen var i hvert fall god og varm til det formålet. I år har vi en todelt dress fra Lindex (Fix) i tillegg til vinterdress fra Reima. Så langt virker Fix-dressen litt stiv, men god, varm og solid.
Tante Gustava Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2012 Takk for svar. Guttene er 3 og 4 år, så de er relativt aktive kan man si
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Vi har Kaxs til både 3 og 5 åringen her, veldig fornøyd med både passform og at den er vind- og vanntett så den holder ungen varm og tørr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå