LillemorHeidi Skrevet 26. oktober 2012 #1 Del Skrevet 26. oktober 2012 Må bare fortelle om min lille gullunge. Han er 13 måneder nå og stabber så fort han kan avgårde til nye påfunn. Vi har nettopp hatt omgangssyken så av den grunn hadde jeg bøtte med vann på det ene soverommet. Døra var igjen så småen ikke skulle gå dit. Men så begynte jeg å rydde bort noen klær og døren ble stående åpen mens jeg var inne på rommet. Plutselig ser jeg småen med begge henden i bøtta. Jeg går rett bort for å fjerne den og ser noe sort kvadratisk i bunnen. Min telefon. (utrolig nok overlevde den svømmeturen.) Han har fått en egen skuff på kjøkkenet han kan rote i. Det blir ofte spilt med lokk, men i det siste skal alle andre skuffer og skap utforskes. Vi har ikke noe farlig innen rekkevidde men når småen plutselig har funnet ut hvordan man åpner boksen med mel blir det litt søl Småen har også funnet ut hvordan han kommer seg opp på absolutt alt. Tripptrappstolen til storesøster står for tiden på kjøkkenbordet. Den lille krakken er aldri der den burde være og han befinner seg støtt og stadig, leende i senga vår som er veldig høy. Må jo kanskje nevne bamsedrapet. Han har en ganske dyr bamse i senga som han har fått av en av gudforeldrene. En dag vi kom inn etter dagluren hans var det helt hvitt i senga. Stakkars bamsen var tømt for innhold og mormor måtte finne frem nål og tråd. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984312-jeg-har-en-emil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zassy ☆ Skrevet 27. oktober 2012 #2 Del Skrevet 27. oktober 2012 Hehe det skal bli mye moro opp gjennom årene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143984312-jeg-har-en-emil/#findComment-144674227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå