Gå til innhold

Svak strek etter tidsfristen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her er dagens test!

Så kult! Sterkere enn i går, og noe jeg tolker som veldig positivt: Den er like bred som kontrollstreken, altså ikke en såkalt sytrådstrek der bare den ene kanten av streken har farge.

Ser lovende ut! Tør jeg si gratulerer? :-)

Gjest Trulte med to små

Takk for oppmerksomheten jenter! <3 Jeg tar forsiktig i mot gratulasjoner, men "venter litt" med å juble høyt enda.

Om noen dager derimot, om alt fortsetter like bra, ja da skal jeg virkelig juble og feire!

Tar i mot alle lykkeønskninger jeg kan få de neste dagene og takker for deres positivitet! <3

Gjest Trulte med to små

Her er dagens test!

Bildet er tatt noen timer etter at testen er "tørket", men det er vel ikke mye tvil lengre på at dette KAN gå bra!

Det er jo kun RD 9/10 i dag ;)

Jeg måtte bare rette hvilken RD jeg er på i dag, det er 9/10 ;)

Gjest Trulte med to små

Hvorfor venter du til timer etter den har tørket og ikke leser av umiddelbart? :)

Jeg leser den av med en gang og tar bilde av testen, men må alltid på do på nettene og drøyer så lenge jeg kan, men testene ble litt mørke pga dårlig lys.

Den er bare blitt litt mer tydelig enn når den var fersk ;)

Annonse

Gratulerer :D

Jeg har fått streker etter fristen, uten at jeg var gravid, så det er nok hipp som happ om man faktisk er gravid eller ikke (men det er jo ikke noe i veien for å ta inn over seg litt optimisme), men nå som de blir positive innen fristen er det jo bare å gratulere. :-)

Har forøvrig også merket meg at bildene blir best av tørkede tester.

Gratulerer så mye med positiv test! :) Jeg fikk også positiv stavtest på RD 10, og på RD 12 tok jeg en CB digital som viste gravid 2-3. Jeg hadde også satt inn to egg og det viste seg å være tvillinger ;) Så om du har en ekstra test liggende kan det jo være gøy å bare se om den digitale testen går fra å vise 1-2 til 2-3 på et par-tre dager ;) Ikke sikkert det er tvillinger av den grunn, men sier noe om hcg-stigningen i alle fall.

Gjest Trulte med to små

Gratulerer så mye med positiv test! :) Jeg fikk også positiv stavtest på RD 10, og på RD 12 tok jeg en CB digital som viste gravid 2-3. Jeg hadde også satt inn to egg og det viste seg å være tvillinger ;) Så om du har en ekstra test liggende kan det jo være gøy å bare se om den digitale testen går fra å vise 1-2 til 2-3 på et par-tre dager ;) Ikke sikkert det er tvillinger av den grunn, men sier noe om hcg-stigningen i alle fall.

Tusen takk!

ååååå så spennende!!! Har du fått tvillingene dine eller er du enda gravid?

Jeg har ingen flere digitale liggende nå, da jeg hadde tenkt å spare den jeg hadde ;) men tanken slo meg om å kjøpe en til og ta om noen dager bare for å se.

Tusen takk!

ååååå så spennende!!! Har du fått tvillingene dine eller er du enda gravid?

Jeg har ingen flere digitale liggende nå, da jeg hadde tenkt å spare den jeg hadde ;) men tanken slo meg om å kjøpe en til og ta om noen dager bare for å se.

Jeg er 20 + 2 uker gravid og venter en gutt og en jente :) Full klaff på mine siste fryseegg! Gratulerer så mye igjen til deg og lykke til med graviditeten :)

Gjest Trulte med to små

LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratulerer så masse!!!!!! såå glad for deg! :)

Tusen takk!!! Ja,jeg kommer etter vet du ;) Satser på tvillinger jeg også så kan vi dele erfaringer ;)

Håper det går fint med deg og de små guttene i magen :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...