Gå til innhold

Svak strek etter tidsfristen...

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små

Gratulerer så mye med positiv test! :) Jeg fikk også positiv stavtest på RD 10, og på RD 12 tok jeg en CB digital som viste gravid 2-3. Jeg hadde også satt inn to egg og det viste seg å være tvillinger ;) Så om du har en ekstra test liggende kan det jo være gøy å bare se om den digitale testen går fra å vise 1-2 til 2-3 på et par-tre dager ;) Ikke sikkert det er tvillinger av den grunn, men sier noe om hcg-stigningen i alle fall.

Tusen takk!

ååååå så spennende!!! Har du fått tvillingene dine eller er du enda gravid?

Jeg har ingen flere digitale liggende nå, da jeg hadde tenkt å spare den jeg hadde ;) men tanken slo meg om å kjøpe en til og ta om noen dager bare for å se.

Jeg er 20 + 2 uker gravid og venter en gutt og en jente :) Full klaff på mine siste fryseegg! Gratulerer så mye igjen til deg og lykke til med graviditeten :)

Snakk om å få full klaff ja! Så utrolig fantastisk!

Da må du ha lykke til videre med svangerskapet og håper alt går strålende. Veldig gøy med en av hver også da! :)

Fortsetter under...

LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratulerer så masse!!!!!! såå glad for deg! :)

Tusen takk!!! Ja,jeg kommer etter vet du ;) Satser på tvillinger jeg også så kan vi dele erfaringer ;)

Håper det går fint med deg og de små guttene i magen :) :)

går fint her, skal til jordmor i morra. alltid glad for sjekk, det er så betryggende;) takk som spør ;)

krysser fingrene for 2 siden det er det du ønsker deg;)

klem

Gjest Trulte med to små

LYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratulerer så masse!!!!!! såå glad for deg! :)

Tusen takk!!! Ja,jeg kommer etter vet du ;) Satser på tvillinger jeg også så kan vi dele erfaringer ;)

Håper det går fint med deg og de små guttene i magen :) :)

går fint her, skal til jordmor i morra. alltid glad for sjekk, det er så betryggende;) takk som spør ;)

krysser fingrene for 2 siden det er det du ønsker deg;)

klem

Så godt å høre at det står bra til med dere!

Jeg kan tenke meg det er betryggende med sjekk av div slag når man er gravid. Lykke til i morgen!

Jeg har visst mye å sette meg inn i nå, men det er bare koselig ;)

KLEM :)

Jeg er GRAVID!!!

Gratulerer :) Endelig din tur :)

Håper jeg har like flaks selv. Kjenner jeg er livredd for å få mensen om dagen. Så tar hver dag uten blødning som ett positivt tegn :) Testet meg på Søndagen, den var negativ. Venter med å ta en test til, da det er så nedtur med alle de negative testene.

Er på rugedag 8/9 i dag,så har lenge igjen til testedagen 2. november...

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg er GRAVID!!!

Gratulerer :) Endelig din tur :)

Håper jeg har like flaks selv. Kjenner jeg er livredd for å få mensen om dagen. Så tar hver dag uten blødning som ett positivt tegn :) Testet meg på Søndagen, den var negativ. Venter med å ta en test til, da det er så nedtur med alle de negative testene.

Er på rugedag 8/9 i dag,så har lenge igjen til testedagen 2. november...

Tusen takk! :)

Ja det er nervepirrende dager dette, men du må ha masse lykke til og tvi tvi! Håper det blir DIN tur også nå! :)

Gjest Trulte med to små

Hvordan går det med deg lykke?

Hei Tussi! takk for at du spør!

Det ser ut til å gå bra. Jeg ble veldig nervøs i går da det kom en blødning, den var liten og fersk, men nok til å tenke at mensen var på vei. Jeg er jo faktisk kun på RD 13 i dag, men har testet positivt i dagesvis allerede og streken blir bare sterkere og sterkere. I dag var den like sterk som kontrollstreken og i morgen blir det CB digital med ukeindikator igjen for å se om den har steget fra gravid 1-2 uker til 2-3 ;)

Har ringt de i Porsgrunn, men skal ringe inn igjen i morgen.

Tok blodprøve i går og skal ta ny i morgen for å måle hcg.

Dette gjorde jeg på eget initiativ for å roe meg selv.

Jeg har en god følelse selv om at dette går bra, men blir jo redd når blødninger kommer.

Snakket med en lege i går og han mente det kunne være det ene eller det andre, men trodde helst det var et blodkar eller noe som hadde sprukket, da jeg går på Albyl-e og kan blø lettere.

Bare tiden kan vise og inntil da får jeg bare håpe det beste!

Men du da? Hvordan går det med deg??

Leser jo støtt og stadig om blødninger som har helt naturlige forklaringer, så du må nok heller tenke på testene som blir mer og mer tydelig! :D Spennende med ukeindikator i morgen da! Synes digitaltester gjør det mer virkelig egentlig. (ikke at jeg noen gang har testet positiv:P)

Med meg går det fint vet du! Er jo superglad for at uttaket er over. Og med 8 egg i fryser'n vil jeg nok si at det var verdt det. Gleder meg bare til å få sette inn nå, men det blir vel ikke før om en mnd eller noe sånt.. :)

Gjest Trulte med to små

Ja 8 egg i fryseren er jo supert! Så godt å høre at det går bra med deg nå, og får du satt inn om en mnd så rekker du det jo før jul og det er bra!

Du fortjener å lykkes snart og jeg krysser fingrene for deg!

Jeg syns også det hele blir mer virkelig med ukeindikator på testene og det er en ny opplevelse for meg å få positivt utslag på den. ;)

Jeg trodde hjertet hadde hoppet ut av brystet mitt mens jeg ventet på svaret for noen dager siden.

Jeg kan ikke helt tro at jeg har lykkes endelig, men det går vel opp for meg etterhvert. ;)

ønsker deg en fin "ventetid" så lenge og håper kroppen din kommer seg fint etter overstimuleringen og at alt går bra neste gang! :)

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...